Hej Andreas, Undskyld at jeg lige griber den (og ønsker ikke at fjerne fokus fra Phi's ønske) - men det er ikke helt rigtig, for vores løsning, vil være billigere, hvis du f.eks. laver en aftale med Euroline og derigennem kan tage imod Visa/Dankort også. Vores opkobling er direkte til dem og giver dermed mulighed for flere kort. Hvis man skulle kunne tage imod Visa/Dankort i fx. QuickPays løsning, skal man jo også have en aftale med Nets (DKK 1000 pr. år) udover Euroline aftalen. |
Andreas Brix:Er der nogen der har erfaringer med Quickpay som gateway og euroline som indløser?
Hvis man kan undvære "rene" dankort, synes jeg umiddelbart det lyder som den billigste løsning, hvis man ikke er interesseret i ewire eller paypal.
Umiddelbart har jeg kun hørt godt om begge... Men hvorfor skulle man ville undvære de "rene" Dankort... Jeg mener at have læst, at man kun må benytte sig af Dankort logoet på sin side/webshop hvis man faktisk tager imod Dankort (men ret mig endelig hvis jeg tager fejl)...
Ved at undlade at have Dankort loget på siden så mister man faktisk en del handler, da konverteringen falder markant blandt danske kunder (derfor anbefaler jeg også vores kunder, at tage imod Dankort gennem f.eks. ePay eller QuickPay, samt have PayPal til de resterende kreditkort).
Hvis man derimod ikke er ude efter danske kunder, men har udlandske kunder som første prioritet, så kan det være fordelagtigt at tage en snak med enten WorldPay eller GlobalCollect.
vh,
Sami.