Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkostninger til lagerhotel ved billige produkter?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Morristown, New Jersey, USA
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 05:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at undersøge forskellige afsætningsmuligheder for et nyt produkt og en af dem er naturligvis også salg via egen webshop. Problemstillingen ved denne model ligger i at jeg ikke selv har mulighed for at lagre, pakke og sende varerne. Grundet et begrænset dækningsbidrag, er jeg bekymret for profitabiliteten i denne model. Produkternes salgspris er stykvis temmelig lav – måske ender den i omegnen af 50-60 kr. Jeg forventer ikke at mine kunder kan lokkes til at købe flere stk. pr. ordre i første omgang. Jeg forventer at hjemtage 1000 stk. pr. forsendelse og et stk. (typisk ordre) vil fylde ca. 15x30x2 cm, veje 200-300 gram og er af en beskaffenhed der forsvarligt kan sendes i en simpel boblepose.

Er der nogle af jer der har erfaring med lignende problemstilling og eller ved hvad et lagerhotel der udbyder denne service ca. løber op i pr. ordre, hvem kan anbefales og andet der evt. er værd at overveje i den sammenhæng?  

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 09:03

Hvordan forestiller du dig de skal sendes - med posten , GLS eller

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 10:41

Hej Thomas

Skal kunden betale hele eller en del forsendelsen?

Var inde på Post Danmark, se vedhæftede udklip, så med varer som koster 60 kr, skal der overvejes hvordan dan de skal sendes og om kunden kan være villig til at betale for porto.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 15:35

Jeg forestiller mig at gøre brug af postvæsenet.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 15:47

Kunden skulle gerne betale for fragten, men det er unægteligt et problem med produkter i denne priskategori og derfor er det også muligt at jeg må skrotte denne salgsmodel.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:39

Thomas:
Kunden skulle gerne betale for fragten, men det er unægteligt et problem med produkter i denne priskategori og derfor er det også muligt at jeg må skrotte denne salgsmodel

Hvis kunden betaler 25 kr. vil du altid komme til at betale for selve håndteringen. Jeg har ingen idé om hvad det koster, men den kan nemt koste kr. 20 pr. forsendelse - og det er måske det sammen du har i avance.

Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 18:19

Boblekonvolut.dk:
Hvis kunden betaler 25 kr. vil du altid komme til at betale for selve håndteringen. Jeg har ingen idé om hvad det koster, men den kan nemt koste kr. 20 pr. forsendelse - og det er måske det sammen du har i avance.

Præcist og det er netop derfor jeg er interesseret i, at høre andre med "billige" produkter hvad de selv gør omkring dette.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:25

Hvis du ikke har volume eller nogenlunde fortjeneste på dine produkter... Hvorfor så overveje et lagerhotel?

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  HD Trading Skrevet kl. 18:51

kender en som sælger billige varer på webshop, men han håndterer det selv.

han sender med post danmark som almindelig brev, og tager 25 kr, for leveringen selv om porto kun udgør kr. 16 - så han får både porto og emballage dækker med leveringsgebyret

Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 18:56

Jacob:
Hvis du ikke har volume eller nogenlunde fortjeneste på dine produkter... Hvorfor så overveje et lagerhotel?

Som skrevet indledningsvis, har jeg ikke selv mulighed for at pakke og sende varerne (da jeg bor i USA) - derfor tankerne om lagerhotel (er klar over den ikke ubetydelige omkostning herved), vil dog gerne høre andre i samme situation hvorvidt i har fundet en rentabel metode til, at få det lagt ud til andre?

Det jeg dybest set er på udkig efter er jo, om der findes lagerhoteller i Danmark med super effektive logistik systemer som derved kan håndtere denne opgave til en pris så det kan betale sig at sælge varen! Dette er dog blot en af afsætningsmodellerne og da virksomheden jo alligevel skal have en hjemmeside, er supplerende salg herigennem måske en mulighed såfremt de nævnte omkostninger kan tilpasses. 

Mvh

Thomas

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)