Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

24 timer - Blücher vs. Timm

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Okay, overskriften er en smule misvisende. Her er for en enkelt gangs skyld ikke tale om en konkurrence.

Jeg sad for et par måneder siden og skrev i 24 timer for at sætte en rekord (hvilket lykkes, ingen har bestridt den). Nu er det på den igen - jeg sidder nu på Emil Blücher og vi er 10 minutter inde i et 24-timers marathon. Vi sidder fra kl. 10 i dag og til kl. 10 i morgen og giver den maks gas - eneste pauser er når vi løber tør for mad og skal raide Netto. Det ser sådan her ud fra min synsvinkel:

Og hvad skal vi så lave?

Jeg skal arbejde 24 timer på ét projekt: TRVL.dk. Jeg vil se, hvor langt man kan komme med 24 timer på ét affiliate site. Lige nu er der intet på sitet. Helt blankt. Men det skal jeg nok få gjort noget ved. Jeg skal være affiliate for bl.a. Blacksnow.dk.

Emil skal arbejde på lidt forskelligt - men 80 % af tiden skal bruges på et hemmeligt projekt. Uden at afsløre mere. (Tildmeld lige jeres mail - det her er første officielle "udmelding" om hans projekt)

Vi vil opdatere tråden her en gang i mellem eller tre, for ellers begynder vi at kede os lidt. :-)

Wish us luck - jeg glæder mig til at se, hvor langt jeg kan nå på de 24 timer!!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med det :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændene! Har i overvejet at sætte et livestream op, så man kunne se jeg sidde og svede når bla. Wordpress driller? :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Awesome! Det vil jeg da følge lidt med i, i løbet af dagen/natten Skype-Wink

Pssst - Det bedste af det hele er, at du sidder Emil, under hele akten. Derfor kræver jeg næsten også et livestream opsat Skype-Wink

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Cap'n Halfdan Timm:
Nu er det på den igen - jeg sidder nu på Emil Blücher

Hvad var din branche?Skype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Rohde Nielsen:

Spændene! Har i overvejet at sætte et livestream op, så man kunne se jeg sidde og svede når bla. Wordpress driller? :)

Sander:

Awesome! Det vil jeg da følge lidt med i, i løbet af dagen/natten Skype-Wink

Pssst - Det bedste af det hele er, at du sidder  Emil, under hele akten. Derfor kræver jeg næsten også et livestream opsat Skype-Wink

Så er der ingen undskyldninger længere for at undlade at følge os!

- Emil

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Har aldrig set nogen bruge venstre hånd ved computeren, så ser man lige Emil og Halfdan - begge med musen i venstre...

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide, hvor lang tid der går før i "glemmer" at det er der og gør et eller andet dumt :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:
Fedt! Har aldrig set nogen bruge venstre hånd ved computeren, så ser man lige Emil og Halfdan - begge med musen i venstre...

Faktisk bruger vi begge højre - kameraet er bare spejlvendt. ;-)

Jeg kan dog informere om, at Ulrik Grønborg er venstrehåndet hele vejen igennem!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Joachim Løvgaard:
Fedt! Har aldrig set nogen bruge venstre hånd ved computeren, så ser man lige Emil og Halfdan - begge med musen i venstre...

Faktisk bruger vi begge højre - kameraet er bare spejlvendt. ;-)

Jeg kan dog informere om, at Ulrik Grønborg er venstrehåndet hele vejen igennem!

Haha, okay ;)

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)