Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

24 timer - Blücher vs. Timm

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Rasmus Ramskov:

I må da være syret helt til drenge...

Jeg vil godt sponsorere lidt vaskeægte parmassage til jer Skype-TongueOut

4466.Gavekort 258 bl¨cher og timm.pdf

Men det bliver altså IKKE livestreamet.

God weekend fra Rasmus

Haha, hvor er det god stil det der Skype-Wink

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Ramskov:

I må da være syret helt til drenge...

Jeg vil godt sponsorere lidt vaskeægte parmassage til jer Skype-TongueOut

4466.Gavekort 258 bl¨cher og timm.pdf

Men det bliver altså IKKE livestreamet.

God weekend fra Rasmus

Haha, det er simpelthen for cool - et meget fornemt tilbud, jeg meget gerne sige "Ja tak" til! Jeg må lige slå hovedet sammen med Emil og finde et tidspunkt, hvor vi kan prøve det. 

Også selvom jeg ikke får livestreaming med! ;-)

Tak for det!

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cap'n Halfdan Timm:

Haha, det er simpelthen for cool - et meget fornemt tilbud, jeg meget gerne sige "Ja tak" til! Jeg må lige slå hovedet sammen med Emil og finde et tidspunkt, hvor vi kan prøve det. 

Også selvom jeg ikke får livestreaming med! ;-)

Tak for det!

Du er velkommen.  Hvis Emil ikke er frisk eller på anden vis bange for at miste hårdt optjent streetcredit på at få "parmassage" så tager du bare din kæreste med istedet. Giv mig et kald eller send en mail, så finder vi en dag hvor i kan komme ind:) Vi er tre der masserer, så det burde kunne lade sig gøre at finde en tid der passer.

Hvad fik i ud af jeres 24timersshowdown? 

Go lørdag fra Rasmus

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det finder jeg ud af snarest med den gode Emil! :-)

Jeg brugte mine 24.. 22 timer på at lege med trvl.dk. Jeg ville gerne se, hvor meget jeg kunne nå at lave på ét blankt affiliate site. Jeg skriver også lige et hurtigt indlæg om på det Halfdantimm.dk snarest. Det var faktisk ret sjovt - jeg glæder mig meget til næste gang, jeg får chancen!

I kan se, hvor meget man / jeg kan klare på 22 timer her - trvl.dk.

Emil tonsede løs med sit hemmelige projekt. Men det vil jeg lade ham forklare ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et rigtig spændende projekt / marathon, I har haft gang i.

Halfdan - Du må have været helt træt i fingeren efter at have skrevet så mange artikler. Har du tænkt dig at arbejde videre på trvl.dk, eller var sitet bare et del af projektet? :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:
Har du tænkt dig at arbejde videre på trvl.dk, eller var sitet bare et del af projektet? :-)

Jeg har fået sovet ud nu, men jeg blev lige lidt træt og havde en smule ondt i håndleddet til sidst, yeah. :p

Jeg kommer til at arbejde videre på siden. Jeg har et par sneaky planer til, hvordan den nok skal komme til at tjene nogle penge fast hver måned.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten: Bestemt! Dog har tanken strejfet mig, om det er tilfældet at jeg har kedet Halfdan så meget, at han gik død efter de 22 timer Wink

Kim: Det skræmmer mig lidt, hvis du har set hele vores livestream igennem, fro at spotte 30 sekunders Harlem Shake :)

Rasmus: Super lækkert tilbud! Det skulle man være et skarn hvis man sagde nej til (også selvom at det er uden livestream, og at man sikkert risikerer at blive afhængig af firmamassagen). 

Og så lige en update på hvad jeg nåede at udrette:

Størstedelen af min tid gik på at arbejde på mit kommende undervisningsportal, som snart skal ud til mine flinke betatestere. Tiden gik med direkte produktion af indhold, tilretning af platformen, samt en del forberedelse. Rent tidsmæssigt er jeg lidt forsinket med projektet, grundet at min bærbare pc for nyligt gik død, samt at jeg har haft en række dage med lidt sygdom. Da begge ting har begrænset min produktivitet, var det derfor fint at få rettet lidt op på skaden, ved at give den en ordentlig skalle i 24 timer.

De sidste 20% af min tid, gik primært med at arbejde på den kommende version af Blücher Media's hjemmeside. Vi har fået lavet et super fedt design, hvorfor at de sidste detaljer lige skulle afklares med programmøren. Efter 3 år uden større tilretninger på vores hjemmeside, er det vist på tide med en mere tidssvarende løsning :)

Skulle mit hemmelige projekt have vakt din interesse, så kig forbi marketing.dk og skriv dig op på mailinglisten. Så LOVER jeg dig at give dig besked når vi går i luften, så du enten kan prøve vores gratis version (som der faktisk kommer til at være "kød" på), eller prøve den fulde version til en særlig "dejligt-at-du-fulgte-projektet-fra-start" pris.

- Emil

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)