Hej de damer og herre. Jeg har gået og tænkt over de sidste pr dage, hvis jeg skal ha lavet link building, Hvordan kan man se hvad man får for sine penge, altså jeg har læst nogen indlæg her på amino, at der skal linkes fra noget der er relevant for at få det bedste ud af sit link building. Og ikke fra fru olsens blog om katte Og kan jeg med et program, se at jeg har fået de links som er blive lovet???? Det jo svært at se i denne verden, om det er kvalitet man får eller om de links bare bliver kastet til højre og til venstre. Findes der også et program til at se hvor mine konkuranter får links fra ?? God dag Og på forhånd mange tak Venlig Hilsen |
Når/hvis man køber den slags, så er det et spørgsmål om tillid. For selvom det kan gavne dit site, så kan det også have fatale konsekvenser.
Mit råd er at bede om referencer, og tage en snak med dem inden du vælger udbyder, og så læse Frank Hellerup Madsen's blog indlæg her: http://www.amino.dk/blogs/frankhellerupmadsen/archive/2013/02/06/k-248-b-af-linkbuilding-v-230-lg-din-risiko.aspx