Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

link building spørgsmål

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej de damer og herre. 

Jeg har gået og tænkt over de sidste pr dage, hvis jeg skal ha lavet link building, 

Hvordan kan man se hvad man får for sine penge, altså jeg har læst nogen indlæg her på amino, at der skal linkes fra noget der er relevant for at få det bedste ud af sit link building. Og ikke fra fru olsens blog om katte

Og kan jeg med et program, se at jeg har fået de links som er blive lovet????

Det jo svært at se i denne verden, om det er kvalitet man får eller om de links bare bliver kastet til højre og til venstre. Findes der også et program til at se hvor mine konkuranter får links fra ??  

God dag

Og på forhånd mange tak 

Venlig Hilsen 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:40
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

For at se hvad du får for dine penge vil jeg anbefale dig at du kræver fuld gennemsigtighed af din leverandørs arbejde. (kræv en liste over de links de har lavet, så du selv kan vurdere om de er pengene værd) Langt de fleste kompetente og dygtige link buildere, vil ikke have noget imod at vise dig deres arbejde. 

Ønsker du alligevel at lave en gennemgang af indgåedne links, kan jeg anbefale dig at bruge SEO spyglass - http://www.link-assistant.com/seo-spyglass/ eller SiteXploration - http://sitexploration.com/ (Disse kan også bruges til at tjekke dine konkurrenters links)

God linkbuilding koster en del penge, du skal derfor ikke blot vælge den billigste leverandør på markedet. 

Dbh Peter.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 14:16

Hej 

Mange tak for jeres svar.

Hvis jeg har et andet Domain som jeg kan lave et forum på så kan jeg linke derfra over til mit eget?? 

men må de ligge på samme "hotel" ??? 

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 10:56

festgear:

Hej 

Mange tak for jeres svar.

Hvis jeg har et andet Domain som jeg kan lave et forum på så kan jeg linke derfra over til mit eget?? 

men må de ligge på samme "hotel" ??? 

Det kan du sagtens, men værdien af denne type links er meget lav og kan være direkte skadelig for din linkprofil.

Har du ikke økonomien til at betale for linkbuilding, så burde du sætte dig ordentligt ind i hvordan du delvist kan gøre det selv, når jeg skriver delvist er det fordi at man som shopejer/forretningsindehaver i langt de fleste tilfælde ikke selv har den viden og muligheder som professionelle SEO og linkbuilding folk har. 

Dbh Peter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)