![]() Det er med USB, 11 hot keys, i god kvalitet og findes også i en helt sort udgave udsalgsprisen bliver omkring de 129. ![]() samme gode kvalitet, men trådløst her og musen er en optisk 800 dpi mus. Laves også i en sort udgave. prisen på det bliver i udsalg omkring de 199-219 ![]() De laver også en ting som dette, et trådløst tastatur med en trackball oppe i hjørnet som fx kan bruges til mediacentre eller til bilcomputere. ca 349 i udsalgspris. |
design/pris på keyboard / mus
Jeg syntes rigtig godt om det hvide, og kan du sælge sættet med mus og keybord til omkring 200 kr., vejl. udsalg, er jeg sikker på det nok skal blive et hit. Kvaliteten kan jeg jo ikke udtale mig om, når jeg ikke kender produktet. Dog skal man jo nok selvfølgelig ikke forvente det bedste til den pris, men ud fra prisen burde man ikke blive skuffet. |
// Jesper Skov
Så bestemt et produkt som kan vække intresse hos mange tror jeg. |
|
Jeg kan oplyse at det sidst viste tastatur følger med alle Fujitsu Siemens Scaleo E mediacentre, så kvaliteten er helt iorden. |
Jeg synes, det er et rigtig lækkert design... Meget minimalistisk og "Apple"-agtig :) Priserne synes jeg er virkelig lave (hvilket jo er meget godt ![]() Mvh. Mikkel Johansen Mediegrafiker Inmedia Reklamebureau www.inmedia.dk |
Hvis kvaliteten følger med, må i lige sige til, jer der prøver dem ;) .. Tror faktisk heller ikke at du vil få problemer med at tage måske 100-150kr mere for dem. Designmæssigt ligger de på højde med keyboards til en ret høj pris, problemet er jo så måske kvaliteten.. Men altså.. Et keyboard er næste bare et keyboard.. Jeg syntes sku altid knapperne ender med at falde af :p. |
Efter min mening, er det dumt at sætte prisen til 250 kr. (med en avance på 150 kr .), og omsætte for 500.000, hvis du kan sælge dem til 200 kr. (med en avance på 100 kr.) også i stedet for omsætte for 1.400.000. |
// Jesper Skov
Hej Janus. Du har vel en mailingliste over alle os, som tidligere har købt LG USB stik ved dig og har været meget tilfredse? Forventer at modtage en mail, når disse flotte keyboards er klar til salg - og prisen må ikke være for høj, så køber vi jo ikke så mange ![]() Fortsat god dag. |
Peter
Danmarkshop.com