Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du egen forretning, så se her...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du din egen forretning, og her mener jeg ikke web shop, så se her....

Kunne du tænke dig også at handle med solbriller, så har jeg nogle super fede her... Du vil få en rigtig god pris, så du kan have en 2,5 på solbrillerne.... Det er ikke dyre designer solbriller, så prisen er ikke skyhøj....

Skriv din mail og hvilken butik du ejer, så kontaker jeg dig med priser og billeder...

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Kan se du sælger solbriller og vil have fat i forretninger, som en ekstra indtjening er mit forslag at du samtidig taler med Spectacare i Fredericia, Snak med Henrik, henrik@spectacare.com om deres elektriske brillepudser, de har solgt masser i Danmark og de er altid på kig efter nye samarbejds muligheder i Danmark. Jeg sælger for dem i udlandet, via www.ovesenzone.com

Du kunne, hvis du har lyst, tale med dem om at du får en henvisnings provision hvis du får dine butikker til at tage deres produkt ind, modellen passer jo til dit sortiment. Modellen koster kr.: 299.- inkl. moms til kunderne i butikkerne.

Se produktet på www.spectacare.com eller / og www.ovesenzone.com

En ekstra mulighed for indtjening, når du allerede har kontakten til butikkerne og vil sælge mere og mere.........

Held og lykke.

Hilsen, Claus Ovesen
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)