Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HA bachelorstuderende søger erhvervsmæssige udfordringer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg studerer Erhvervsøkonomi på Århus Universitet (Handelshøjskolen), og sidder lige nu med min bachelorafhandling. Det betyder også, at jeg har stor mulighed for selv at disponere min tid, og dermed er meget fleksibel med undtagelse af 2 timer om dagen fra mandag-torsdag. Jeg søger derfor et studierelevant job med henblik på at vise hvad jeg duer til, og selvfølgelig at få mere erhvervserfaring.

Jeg er i gang med mit 6. semester, hvilket vil sige, at jeg har studeret i 3 år til sommer. I efteråret 2012 studerede jeg 1 semester i USA, nærmere bestemt Oregon, hvilket var en spændende og udfordrende oplevelse. Før jeg startede på Handelshøjskolen, gik jeg på HHX, hvor jeg havde IT og Virksomhedsøkonomi som hovedfag.

Min erhvervserfaring er ikke prangende, men jeg har da arbejdet som telefonsælger, lavet prislister for en stor møbel producent, oversat for en svensk oversætter virksomhed, og derudover har jeg lavet en masse freelance arbejde for en århusiansk anlægsgartner virksomhed, mest af alt inden for markedsføring.

Jeg vil meget gerne beskæftige mig med noget økonomisk og strategisk, da det er min store force, men generelt er jeg meget åben over for diverse udfordringer. Jeg er meget alsidig, og har den holdning, at hvis der er noget, jeg ikke kan eller ved, så skal jeg nok finde ud af det på den ene eller anden måde.