Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HA bachelorstuderende søger erhvervsmæssige udfordringer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg studerer Erhvervsøkonomi på Århus Universitet (Handelshøjskolen), og sidder lige nu med min bachelorafhandling. Det betyder også, at jeg har stor mulighed for selv at disponere min tid, og dermed er meget fleksibel med undtagelse af 2 timer om dagen fra mandag-torsdag. Jeg søger derfor et studierelevant job med henblik på at vise hvad jeg duer til, og selvfølgelig at få mere erhvervserfaring.

Jeg er i gang med mit 6. semester, hvilket vil sige, at jeg har studeret i 3 år til sommer. I efteråret 2012 studerede jeg 1 semester i USA, nærmere bestemt Oregon, hvilket var en spændende og udfordrende oplevelse. Før jeg startede på Handelshøjskolen, gik jeg på HHX, hvor jeg havde IT og Virksomhedsøkonomi som hovedfag.

Min erhvervserfaring er ikke prangende, men jeg har da arbejdet som telefonsælger, lavet prislister for en stor møbel producent, oversat for en svensk oversætter virksomhed, og derudover har jeg lavet en masse freelance arbejde for en århusiansk anlægsgartner virksomhed, mest af alt inden for markedsføring.

Jeg vil meget gerne beskæftige mig med noget økonomisk og strategisk, da det er min store force, men generelt er jeg meget åben over for diverse udfordringer. Jeg er meget alsidig, og har den holdning, at hvis der er noget, jeg ikke kan eller ved, så skal jeg nok finde ud af det på den ene eller anden måde.

Jeg er god til tal, og har rigtig god forståelse for økonomi og strategi, hvilket selvfølgelig også kommer med min uddannelsesbaggrund. Derudover har jeg igennem mange år beskæftiget mig med hjemmesider, og har dermed en forholdsvis stor viden omkring Photoshop, HTML, CSS, PHP, og MySQL. Men det er bare en bonus, idet jeg i højere grad ønsker at beskæftige mig med økonomi, strategi, markedsføring osv.

Det meste af mit CV er også opgivet på LinkedIn, hvor I kan finde de fag, jeg har taget gennem mit studie: Min profil - Mine uddannelseskarakterer kan fremsendes, hvis det har interesse.

Jeg er meget modtagelig over for forslag og tilbud omkring jobmuligheder/arbejdskraft. Derudover har jeg stor interesse for udarbejdelse af forretningsplaner, og hvis der er nogen, der ønsker sparring i forhold til dette, er jeg villig til kvit og frit at være behjælpelig med input.

Jeg håber, der er nogen, der er interesseret i min hjælp/arbejdskraft. Jeg er i hvert fald meget motiveret og en hårdtarbejdende gut med masser af sund fornuft. Skriv til mig i en privatbesked her på Amino, og jeg vil svare tilbage, så snart jeg ser den.

De bedste hilsner,

Mikkel 

Fra Udlandet
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Kan du ikke kontakte mig på min mail: kim @ xxxxxxxxxxxxxxx.dk.

Mvh Kim

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)