Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS skal jeg benytte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg står og mangler et simpelt CMS, der skal kunne tilføje header uden baggrund (.png), indsætte og flytte rundt på billeder uden at være "låst fast" i specielle felter og ellers simpelt at gå til. 

Findes det?
Har godt kendskab til WordPress, Concrete5, Drupal og Joomla, men hvad jeg nu står og mangler er en simpel, hvid side, hvor jeg kan tilføje billeder, header og lidt tekst.
Kender i til et sådan CMS eller vil i foreslå mig at gå i gang med at læse om kodning (htlm osv.)?

Fortsat god søndag.
- Broder Salsa Zip it!

Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Fra  CphWebdesign Skrevet kl. 17:24

Det kan du da også umiddelbart med de CMSer du nævner. Kan du vise et eksempel på den side du vil have?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej.

Jeg tror Sitemagic CMS netop er løsningen du søger. Klik på mit banner nedenfor :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43

Jeg elsker Wordpress, og har udviklet til det længe. Det kan klart anbefales, men lige til det du vil, tror jeg at det er for stort. Hvis du ikke skal kunne mere end det du beskriver, så tror jeg at Perch CMS lige ville være noget for dig!

Perch er et lille CMS, der er meget simpelt at bruge og udvikle themes til. Faktisk skal du bare tage dit HTML/CSS og indsætte et tag, der hvor du ønsker dynamisk indhold. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:45

Kig på CloudSprout.com (det er et dansk udviklet system). Det kan lige præcis det du leder efter uden at du skal begynde at kode.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)