Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have lidt feedback på denne webside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23

Er det ikke lidt ofte du søger feedback til den side?

På siden hjælpeorganisationer bør url'en rettes. Er lige nu: http://www.frim-indsamling.dk/sample-page/

Eksterne links bør åbnes i et nyt vindue, så man ikke forlader hjemmesiden.

Hvorfor skal man forlade siden for at se indsamlet beløb? Vis det på forsiden og relevante sider.

Mangler totalt call-to-action. Det skal fremstå tydeligt hvordan men bidrager.

Køb eventuelt et billigt theme fra themeforest, det vil helt sikkert gøre hjemmesiden mere attraktiv, og vil give dig nogle gode grafiske elementer at arbejde videre med. F.eks. kan dine tekster gøres meget mere spiselige ved bedre inddeling i afsnit med overskrifter og præsenteret i f.eks. spalter.

Gør brug af sociale medier, så som facebook, twitter og google+, og integrer dem på hjemmesiden.

Gør dine side titler og meta beskrivelser mere sælgende.

Skab indgående links.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 13:40

Tak for det, Karsten

Fik ikke nogle svar i den forrige tråd der gav noget brugbar information derfor oprettede jeg denne tråd.

Er der nogen der har et  forslag til et godt theme der vil passe til den meget tekst og få billeder ?

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:48

Hvis jeg var dig, ville jeg forsøge at forkorte menuen til en linje, da det virker meget rodet når det er i to linjer, og det er ikke så overskueligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale andre til IKKE at svare på tråden og hjælpe trådstarter, da man så bliver overfaldet på pm, med beskyldninger som citat: din tone er meget nedladende, så slap lige lidt af mand, eller lad være med at skrive i mine tråde.

???

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 13:54

Så kan alle følge med i stedet for en påstand.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:55

Jeg er helt enig i alt det Karsten siger.

Derudover synes jeg det er nogle meget lange menu-punkter. Er det i øvrigt nødvendigt at have dette punkt i hovedmenuen? "HVOR SKAL DINE FRIMÆRKER AFKLIP SENDES HEN ?"

Måske kunne Hjælpeorganisationer og Hvem støtter vi på en eller anden måde slås sammen. Jeg ville foretrække at menuen kun er på en linje.

Det er for mig også lidt generende at banneret er et link.

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:01
Karsten @ Må man ikke ofte søge feedback på sin hjemmeside eller hvad? Du kan jo lade være med at besvare hans tråd.. Nogle gange tør jeg ikke at stille spm på amino, da jeg oplever at folk kan være nedladende en gang imellem.

Jeg er igang med at lave min hjemmeside, og regner med at søge feedback på min hjemmeside lige så meget jeg lyster. :-)

god weekend
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Kingbo:

Det er da fint du viser vores pm, men det ændrer ikke på at jeg ikke er interreseret i at pm bokse, fordi jeg har stillet et spørgsmål i din tråd.

Men jeg undlader da gerne at hjælpe dig fremover.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 14:08

Det er helt op til dig selv, jeg vil gerne have hjælp, men vil gerne indrømme jeg er ikke tanke læser og kunne ikke vide du bliver muggen over en PM.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)