Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke top 5 kapitler så du helst i min e-bog?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

når du siger "Øvrige administrative opgaver" så mener du i virkeligheden en tjekliste så du på forhånd kender det usikre land som en selvstændig tilværelse er ... altso hvilke opgave man momstår overfor som selvstændig..

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 21:00

Advokat Jacob Tøjner - www.ditselskab.dk:

når du siger "Øvrige administrative opgaver" så mener du i virkeligheden en tjekliste så du på forhånd kender det usikre land som en selvstændig tilværelse er ... altso hvilke opgave man momstår overfor som selvstændig..

Tjekliste og tjekliste.. Tjoe, sådan man kan da godt sætte det op - men det kan være relevant at kigge på de mange uklarheder, der er i forhold til at starte en virksomhed op.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 21:02

Hvilke uklarheder tænker du på helt konkret? forstå mig ret, jeg prøver at spore mig ind på det, og hvis tjeklister ikke var hvad du mener, så ud med det ;-)

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 21:21

Af øvrig administrativt arbejde kan være

• Nødvendigheden for regnskabsførelse (Hvad er nødvendigt og i hvilket omfang skal det laves?)
  • Hvad gøres der med rykkere? (før det skal til inkasso) og kan det sågar afværges på et eller andet plan?
  • Eventuelle forsikringer
  • Planlægning og strukturering af tiden
Her var lige, hvad jeg yderligere kan komme i tanke om. Måske for banalt for mange, men ikke alle.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:54

En slags cost benefic analyser på hvordan og hvornår, det kan "betale" sig og lade advokater indgår i diverse, og tilfælde hvor man selv kan eller være medhjælp. Det er vel efterhånden kendt som selvstændig, at det at "kradse" penge ind hos dårlige betalere er et farefuld område og bruge  dyre advokatomkostninger på. Derfor måske egeninkasso.

Og får en håndværker aftaler - byggejura m.m.

SEO "eksperter" laver også "arbejdsdelinger". Køber laver selv onsite optimering efter en "vejviser" og SEO manden/kvinden laver så andre ting, som f.eks. offsite optimering m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 00:12

Tak for input

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:01

En af de ting jeg skal til at kigge på, i forbindelse med en online service jeg snart går online med, er produktansvar (eller hvad nu det hedder).

Dvs. hvad sker der, og hvordan beskytter jeg virksomheden, hvis nu eksempelvis serveren bliver hacket og kundernes data bliver lækket. Eller hvis mit system laver en regnefejl, og kunderne træffer en forkert beslutning, fordi jeg har leveret forkerte tal.

Det kunne være interessant at læse om, især når nubdubhar den baggrund du har.

Mvh Carsten

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:46

International handle:

-hvordan køber og sælger man international

-hvad skal man passe på

- hvornår skal man betale

- hvordan undgår man at blive snydt og hvordan laver aftaler.

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:40

Måske et mindre kapitel om vigtigheden af at være ydmyg og ærlig overfor sine kunder.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 08:30
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)