Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min webshop god nok?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære læser

Jeg er nystartet i hele dette univers, og kunne godt bruge din mening om min webshop, da jeg jo gerne som alle andre ejer af en butik gerne vil have så mange betalende kunder igemmen lige netop min butik.

Så hvis du har tid, lyst og lejlighed til at kigge forbi www.spec-ops.dk og give mig noget feedback så kan i gøre mig til en meget glad iværksætter.

På forhånd kæmpe tak til jer.

Hilsen

spec-ops.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:27
Jeg kan da godt lægge ud, men jeg kom ikke så langt, da jeg synes at den mangler meget, for at kunne 'tale' til mig ;o)

Du kunne godt bruge et logo ;o) Det ser rimelig fattigt ud, som det er nu. Dit skriftlige dansk, trænger til en overhaling. Sammensatte ord er netop det....sammensatte. Kommaer er altid velkomne, når man skal læse.

Den trænger til en proffesionel kærlig hånd... 

Håber at du kan bruge det ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:39

Vil ikke sige så meget om shoppen, men synes du skal have købt http://www.specops.dk/ så dem, der glemme bindestregen ikke går forgæves.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:29
Ja der er jo ikke så meget at komme efter da det jo er en standart goldenplanet webshop.

Dog skal du have lavet et rigtig fedt topbanner (det er ganske let til sådan en side) i stedet for spec-ops.dk - Kvalitets militær udstyr... Ud over det, er der ikke så meget at sige til den.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 20:50
Dato: 03-08-2007 20:28:46 Forfatter: magle

Ja der er jo ikke så meget at komme efter da det jo er en standart goldenplanet webshop.

Dog skal du have lavet et rigtig fedt topbanner (det er ganske let til sådan en side) i stedet for spec-ops.dk - Kvalitets militær udstyr... Ud over det, er der ikke så meget at sige til den.

Topbanneret var også det første mit øje fangede. Få en grafiker til at kigge på det.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:13
Hej!

Din webshop er da ganske udmærket, men du burde få en grafiker til at designe dig et rigtig godt topbanner, da dette vil gøre din hjemmeside mere indbydende. Du burde måske også tage korrektur på tegnsætningen, og sørg for at der INGEN stavefejl er, da dette trækker ned i konverteringen fra besøgende til kunde.

Håber det er til hjælp!

Mvh. Artemis

Hvorfor blev du iværksætter?
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:03
Velkommen til Amino spec-ops.

Design - Design og Design mangler alvorligt.

Er dit firmanavn og webadresse en kode, eller kun for særligt udvalgte krigere?

Hvad betyder det og hvad er meningen med navnet (kundegruppe?)

Du skal bruge megen tid på alle dine tekster og fotos, som er meget utydelige, små og uskarpe.

Mange steder har du dobbelte informationer, f.eks. Firma Profil, både i top og bund?

Du bruger mange fagudtryk "M/84" - står nok for Model 84, men er det lange underhylere eller et mygge net?

Tag fat i nogle af de dygtige folk her på Amino og lad sitet få en kraftig overhaling, så skal der nok ske noget.

Rigtig god arbejdslyst og weekend, hvis du får tid til det

Peter
Danmarkshop.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)