Hej amino'er Har skrevet en del om min projekter, hvad jeg skulle satse på osv. det vil jeg skåne jer for nu! :) Jeg arbejder som økonomielev(37timer) har været her ½ år og det er sgu ikke noget der motivere mig! Fik en mail fra min chef den anden dag, omkring jeg skulle oppe mig og få lavet mine ting til tiden, virkede en dag også sidder jeg igen og ikke har lyst til, at lave det. Så har sat mig for, at finde ud af hvad der skal til, at motviere mig og kommer dette job aldrig til. Så jeg tænker der er flere muligheder: 1. Finde en anden elevplads, her tænker jeg arbejde hos et rejsebureau eller med indkøb, dog uden rigtigt og vide om det er det rigtige? 2. Starte på noget studie evt. læse en handelsøkonom, som kunne give mig flere muligheder med handel? 3. Finde et deltidjob 15-20 timer, som kan betale mine udgifter evt. relevant for videre søgning inden for rejseliv eller handel. Så kan jeg arbejde med min virksomhed og ofre mere tid på den? 4. Blive hvor jeg er i 1½ år mere og have en uddannelse, som jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal bruge til? Så skal jeg selvfølgelig arbejde noget mere for det, ellers er jeg fyret til den tid, ved ikke om jeg kan tage mig sammen til det. Jeg elsker at rejse, feste, spille fodbold, handle med varer og har altid "ild i røven" :) Har altid været lidt af en rod i skolen og da jeg startede på HG havde jeg et mål om et snit på over 10 hvilket jeg nået med bl.a. 4x12. Så sætter jeg mig for noget, skal jeg nok nå det og nu er jeg bare i situationen, at jeg ikke har noget mål? Har du en anden idé lytter jeg gerne? :) Mvh Lasse |
Ingen der har nogle gode råd?