Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox eller Unoeuro?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg står og skal i gang med et affiliate projekt, men er kommet i tvivl om hvilken host jeg skal bruge?

Jeg foretrækker enten Unoeuro eller Meebox. Synes dog meebox load time, har været ekstrem dårlige de sidste par måneder, men kan se på en af de øvrige Amino-tråde, at der er knas med maskineriet. Har ingen erfaringer med Unoeruro, men har kun hørt godt om dem.

Nogle der har nogle forslag til, hvem jeg skal bruge som host?

Jeg regner med at kunne nøjes med en lille pakke, når kun det er et affiliate site? På 10-25 kr. om måneden.

På forhånd tak!

Mvh.

Peter

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:12

Hej Peter,

Jeg vil anbefale dig at blive der hvor du er ;-)

Jeg kan også fortælle at vi i denne måned gerne skulle have helt nyt maskineri på plads, så du gerne skulle mærke en markant forbedret performance/loadtid. :-)

Vi arbejder helt frem til sommer på et nyt setup. Det kan du læse meget mere om på vores blog.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:14

Jeg vil også smide en stemme på Meebox. Det fungerer! :-)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:18

Jeg har ikke prøvet Unoeuro.

Men jeg er pt. hos Meebox. Jeg vil give dig ret i, at deres loading tid ikke hele tiden har været helt god. Men jeg er ellers meget tilfreds med dem.

Jeg kan godt lide, at jeg kan have masser af domæner hos Meebox. Hvis du får succes med din affiliate side, er der jo en god chance for, at du gerne vil have flere. :D. Men jeg kender ikke Unoeuro, så dem kan jeg ikke sige noget klogt om.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:18

Jeg har gode erfaringer med Unoeuro, som blev anbefalet af Martin Thorborg i sin tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 16:20

Tak for de hurtige svar :-)

Jeg synes også Meebox, har fungeret uden problemer, men som sagt er der det minus ved load tiden. 

Supporten er altid villig til at hjælpe, så det ender da nok også med jeg bliver ;-) 

Jeg ser i hvert fald frem til, at der kommer en forbedret loadtid :-)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 16:20

Det fungerer som oftest og de har god service...

Men lige pt. står det dog rigtig skidt til med deres performance... Så det kommer nok lidt an på hvad du er til. Hvis det er et site med mange besøgende her og nu, så ville jeg nok starte hos en anden udbyder en meebox. Men regner du først med at der kommer trafik på sitet om noget tid, så kan meebox godt gå. For man må da formode at der snart sker noget med deres performance. Ellers ser det skidt ud for dem.

Ps. Benytter selv meebox.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:27

Patrick - Meebox:
Jeg kan også fortælle at vi i denne måned gerne skulle have helt nyt maskineri på plads, så du gerne skulle mærke en markant forbedret performance/loadtid. :-)

Vi holder øje med Jer ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Skrevet kl. 16:47

Jeg kan også se hos Unoeuro, at man kan have flere domæner, men jeg er godt nok i tvivl. 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:54

Jeg kan ikke forstå alle dem der siger Meebox er langsom for tiden. Jeg har ingen problemer på den front. Stemme på Meebox her.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)