Tak fordi du klikkede ind! :) (ja, klikkede) Min hukommelse siger mig, at jeg nu har været medlem her på Amino i godt en måned. Jeg erindrer dog ikke i hvor lang tid jeg har ønsket at være iværksætter, have mit eget, selv sætte dagsordnen og sådan. Det forstår mine forældre imidlertid ikke; ”Få dig hellere en uddannelse” siger de, og det har jeg da også tænkt mig at få, men senere hvis ikke imens det sene uddannelsesforløb er i gang agter jeg at få mit eget selskab. Derfor kan jeg godt li’ at læse og skrive på Amino, da det forstærker ånden lidt. J Nå, nok med snakken, lad os komme til sagen: Af ren interesse for mine med-aminoer vil jeg (som forhåbentlig kommende iværksætter) høre hvorfor du blev iværksætter? Hvad drev dig? Var det fordi du ville prøve noget nyt? Eller havde du fornemmelsen af at kisten med guldmønter var lige i nærheden?Jeg er sikker på I alle har jeres grunde… så hvis du har tid og lyst, så skriv lidt om hvorfor du blev iværksætter! Det vil desuden hjælpe mig meget. J Mvh. Artemis P.S. ”Præsentér dig selv”-tråden minder måske lidt om denne, men formålet med den er at præsentere dig selv som person mere end som iværksætter, baggrund og sådan, denne tråd er til for at høre HVORFOR du blev iværksætter. Ændrede fonten i denne tråd da Comic Sans er lidt forvirrende... :) |
Du kan få lidt her til at starte på ;o)