Det er fordi vi gerne vil give dig mere for pengene! ;-) |
De færreste har brug for så meget plads. Oftest har man kun brug for meget meget mindre end selv det som de andre tilbyder.
Det er fordi vi gerne vil give dig mere for pengene! ;-) |
De færreste har brug for så meget plads. Oftest har man kun brug for meget meget mindre end selv det som de andre tilbyder. |
Derfor er det et let punkt at sælge på. Da meget få kunder bruger ret meget plads,, så kan der oversælges på det område, og det er ret let at smide mere plads på serveren hvis der skulle opstå behov for det. |
Nu ved jeg at plads på en server, er noget af det billigste. Plus, jeg ville ikke vide hvad jeg skulle bruge alt det plads til. |
|
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Det er meget enkelt, 10 GB lyder bedre end 1 GB, folk føler simpelthen at de får meget mere for pengene |
Hvor mange af jeres kunder bruger så omkring de 20 gb..... |
Hej Generelt kan man sige at trenden går hen imod at brugeren typisk gemmer alle deres e-mails på serveren fremfor at hente dem ned med POP3 som i gamle dage. Dette betyder selvfølgelig at der bruges en del plads og 20GB er meget idag men måske ikke nok om en 2-3 år. Pladsforbrug er ikke mere kun til websider som i gamle dage men også til mail og eventuelle dokumenter, backup og hvad kunderne ellers finder på at bruge deres webhotel til :-) Mvh WebHosting A/S |