Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der andre danske gode webhoteludbyder andet en Meebox

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det med at vælge hosting udbyder er mange gange et spørgsmål om religion...

Du kan finde de store spillere som unoeuro, one.com og surftown, som har en stor organisation bag sig = god sikkerhed. Problemet med disse store spillere er, at du bliver "et nummer i rækken", og altså ikke en vigtig del af forretningen.

Personligt kan jeg godt lide de mindre spillere på markedet - dem, hvor du er en "vigtig" kunde. Dem, hvor du kan mærke at der et menneske bag, som værdsætter at du vil være kunde hos dem. Hvis jeg så ender med at betale lidt ekstra for dette, gør det ikke mig noget. Prisen er ikke altid altafgørende, men naturligvis en væsentlig faktor.

Jeg har hørt gode ting om meebox, og har selv personlig god erfaring med megahost.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:09

Jeg bruger også mlhosting og selvom jeg har været uheldig nogle gange med noget server flytning, så er det alligevel ikke mere end jeg kan overleve det :)

Oppetid på dicm.dk har været (de sidste 30 dage) 99,97%. Kan ikke komme med tal fra før 30 dage siden, da der blev lavet server skift.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11

Hej

Personligt synes jeg også meebox er blevet langsom iforhold til hvad det var engang.

Jeg har et lille hotel ved chosting, det kører uden slinger og kan godt anbefales herfra.

/Thomas

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hos os i VPS Pro kan man få sin helt egen server for 133,- pr. måned. Vi har 14 dages fortrydelsesret - så det er helt risikofrit at prøve os af.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:34

Hvad er dit behov? :-)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 12:46
Jeg skal bruge den til at sælge logoer den slags men hvor meget plads skal man bruge jeg syntes at meebox har nogle høje,med fx 20 gb mens det andre kun har 1000-3000 mb eller sådan noget vil gerne rigelig med trafik plads hvad vil passe bedst til mig.

VILDE V

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:50
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:50

Jeg ville så starte med et lille webhotel, som altid kan opgraderes senere.

Kan anbefale unoeuro, som jeg hoppede på efter anbefaling af Thorborg i sin tid. Jeg skiftede fra one.com, som jeg efterhånden var blevet træt af. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:04

Jeg bruger unoeuro og gigahost.Unieuro er en anelse bedre men gigahost er billigere hvis man har mange domæner.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 14:38
Ja men hvorfor gir Meebox 20gb og de andre gir kun 1000-3000mb

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)