Det med at vælge hosting udbyder er mange gange et spørgsmål om religion...
Du kan finde de store spillere som unoeuro, one.com og surftown, som har en stor organisation bag sig = god sikkerhed. Problemet med disse store spillere er, at du bliver "et nummer i rækken", og altså ikke en vigtig del af forretningen.
Personligt kan jeg godt lide de mindre spillere på markedet - dem, hvor du er en "vigtig" kunde. Dem, hvor du kan mærke at der et menneske bag, som værdsætter at du vil være kunde hos dem. Hvis jeg så ender med at betale lidt ekstra for dette, gør det ikke mig noget. Prisen er ikke altid altafgørende, men naturligvis en væsentlig faktor.
Jeg har hørt gode ting om meebox, og har selv personlig god erfaring med megahost.
Jeg bruger også mlhosting og selvom jeg har været uheldig nogle gange med noget server flytning, så er det alligevel ikke mere end jeg kan overleve det :)
Oppetid på dicm.dk har været (de sidste 30 dage) 99,97%. Kan ikke komme med tal fra før 30 dage siden, da der blev lavet server skift.
Jeg skal bruge den til at sælge logoer den slags men hvor meget plads skal man bruge jeg syntes at meebox har nogle høje,med fx 20 gb mens det andre kun har 1000-3000 mb eller sådan noget vil gerne rigelig med trafik plads hvad vil passe bedst til mig.
VILDE V
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/