Juhuuu.. Min webshop er åbnet idag... jeg er glad for jeg endelig er nået så langt.. så kom forbi og få et tilbud.. Hilsen Mette |
Juhuuu. jeg har åbnet forretning idag
Vh stefan |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Enig. Erstat baggrundsbillederne med en lys farve. Pt. kan man jo slet ikke læse telefonnummer m.m. i bunden. Det er så, så, så vigtigt at adresse og telefonnummer er synlig i en webbutik. Dine kunder leder (ubevist) efter grunde til at de ikke skal handle i din butik, så sørg for at de er trygge ved at handle hos dig. |
Det er hermed gjort. I havde fuldstændig ret. |
Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Dine menupunkter går tit døde, og loader ikke ordentlig i min firefox 2.06. Nogle gange kan man ikke klikke. VEd ikke hvad der går galt, og skal desværre til møde så kan ikke teste det mere. Desuden vil jeg overveje at lave baggrunden en anden farve end menuen eller indholdet, så siden er i en "kasse" og ikke "flyder ud". vh stefab |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Jeg har endnu ikke åbnet min endnu, så kan kun gætte på følelsen, og det er bare dejligt. Jeg er på udkig efter en hundefløjte, men jeg kom lidt i tvilv, for derinde står der benfløjte. Hvad er forskellen? God vind fremover! |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
TILLYKKE! Jeg glæder mig til du får lidt flere varer og kan konkurrere med f.eks. Loppetjansen - de trænger til kvalificeret konkurrence! Mange hilsner Mette |
en benfløjte er en hundefløjte der er lavet af ben. Den har to toner da den kan vendes om. Den er ikke lydløs. Har selv en til min egen hund og bruger den når hendes øre ikke rigtig virker.. hmmm.. |
Tak.. Jeg synes også de trænger til noget konkurrence. Jeg har altid synes deres farver er skræklige.. Nå men tilbage til sagen. Der er nogle varer jeg ikke får på hylderne da jeg ikke mener det er godt for hunden.. såsom kæde kvæler og pighalsbånd.. |
|