Hvis Du sørger for at få en masse varer ind på hylderne, bestående af shampoo, balsam, diverse parfumer etc.. Alt sammen med eksotiske navne, tilføjet et frugtnavn, eks. jordbær, fersken., så har Du en helt ny kundegruppe.
Det er helt fantastisk hvad piger kan bruge på pleje til deres små hunde, og jo dyrere og mere stilet det ser ud, jo bedre :)
Køb nogle griseører, læg dem i din egen stilede emballage, og kald dem luksus griseører.
Opbygger Du et sortiment med ovenstående, samt et lækkert design på din side, kender jeg flere der vil gå amok i en shoppingrus.
Man kan nok ikke gøre alle glade og mig vil du ikke gøre glad med fersken shampoo. Mange små hunde er meget sarte både mht pels og foder, så jeg vil foretrække ting der er allergitestet og parfumefri - og i miljørigtig emballage, men det er mest for ejerens skyld.
Det kommer helt sikkert også. Jeg har planer om at lave kommende produkter på forsiden og skrive det i mine nyhedsbreve. Jeg har stadig varer der kommer ind af døren..
Jeg har en god leverandør med de produkter så alle kan få hvad de ønsker.
Og kan med glæde sige der er nogen der har brugt den service om forespørgsel. Mit mål mht. svartid er opfyldt. Har svaret indenfor ganske kort tid.. (den er blevet skrevet i nat og har svaret her til morgen at jeg kan skaffe det indenfor nogle dage.)
de luksus ører, den ide den stjæler jeg tror jeg :)
Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny