Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil lave en blog med en vedhæftet shop men hvordan?...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 29
Fra  naturlighud.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere i mit liv døjet rigtig meget med uren hud, men efter intenst research og viljestyrke, lykkes det mig endelig at få "normal" hud. Min ide er, at jeg vil lave en blog hvor jeg skriver alt fra mine erfaringer med uren hud, og hvordan jeg har fået bugt med den, til det psykologiske aspekt og meget mere. Hertil vil jeg naturligvis foreslå produkter, som har hjulpet mig, og det er her min webshop skal komme ind i billede. Jeg vil have en shop vedhæftet min blog med disse produkter. Men da jeg ikke er særlig teknisk anlagt, er jeg lidt på bar bund med hensyn til, hvordan jeg gør.

Skal jeg bruge en wordpress platform eller hvordan skal jeg lige gribe det tekniske an?

Tak på forhånd

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ja wordpress er et rigtig godt program især til nybegynder 

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 29
Fra  naturlighud.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg også vedhæfte en shop til det?

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der findes  gode webshop løsninger til wordpress den mest brugte er vel woocommerce

 jeg har smidt dig en pb

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Eks. woocommerce kan være en hel shop i Wordpress og du kan også blot bruge noget af den i din blog. 

Du kan også lave en shop i et andet system (Prestashop, Magento osv.) og så ligge det i en undermappe som du så linker til fra din blog.

Mulighederne er mange.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lave setup med Wordpress og Magento.. Det bedste system til webshops og det bedste system til blogging :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger lige med her. Lyder rigtig spændende. :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores shopsystem kan brugs både som shop på WordPress og Facebook. Det fungerer som et plug-in og er meget enkelt at arbejde med.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Tom siger; mulighederne er mange.

Du kan integrere et system i wordpress (woo- eller e-commerce) eller joomla's virtuemart. Dog er wordpress nok den mest gængse og letteste at finde ud af, nu når vi snakker blogging.

Det er så heller ikke sværere end at sætte et hvilket som helst andet shop-system op (prestashop, opencart o.s.v.) i et under-bibliotek (eller et helt andet domæne), hvor der blot linkes til produktet man skriver om.

Det gør man på nøjagtig samme måde som, hvis jeg indsatte et link her, der ville føre dig hen til ret gode priser på web design og web shop :)

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Nu fortæller du ikke meget for dine behov omkring dine behov vedrørende bloggen eller webshoppen.

Men som udgangspunkt ville jeg kigge på Wordpress + Magento eller Wordpress + WooCommerce.


Se eventuelt:

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/wordpress-integration.html

Dertil bør du læse denne artikel. Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp med webshop og blog, er du altid velkommen til at smide mig en mail på kontakt[snabela]better-web.dk

God morgen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)