Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk07 vil du hjælpe?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

Som nogle ved, så er Amino en af hovedsponsorerne på årets Iværk07 messe.

Amino har en lille stand og der kommer også et netværksområde hvor vi kan vise Amino frem.

Dertil har jeg lovet at prøve at finde nogle iværksættere, der vil hjælpe folk med at finde de forskellige stande m.m.

Jeg har derfor brug for ca. 10 frivillige, der vil hjælpe til den 14. og 15. september fra morgen til aften og give den en skalde. "Arbejdet" består som nævnt i at fortælle om Amino og så på skift hjælpe med at vise folk rundt på messen". Dertil sker der jo ikke noget ved at fortælle hvilket firma i selv har :-)

Jeg kan ikke betale noget for det, men jeg vil meget gerne være vært på en middag en af aftenerne, sørge for noget Amino tøj så vi matcher, sørge for mad på standen og så selvfølgelig betale indgangen.
Jeg tror vi kan få et par super hyggelige dage og jeg håber at der er 10 stk. der har tid og lyst.

For at gøre det nemt for alle parter, så skal du være klar til at være der begge dage fuld tid. Der skal selvfølgelig nok blive masser af tid til at besøge andre stande m.m., men jeg skal kunne regne med din hjælp.

Skriv dig op her på tråden og hvis der bliver flere end de 10 jeg skal bruge, så vælger jeg dem der i forvejen loyalt har bakket om Amino før.

Dbh Martin  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:01
Når det gælder Amino er jeg klar.

Så jeg skriver mig hermed på listen.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:19
Det lyder da som et hyggeligt lille tiltag.
Jeg vil da også godt skrives op :)

Peder

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 16:41
Hvis der nu, mod forventning, ikke skulle være ti der melder sig - så er jeg frisk fredag fra kl. 14 og hele lørdagen :-)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:56
  Dimitri, så kan du jo lige smutte forbi stand 400 og hente dine visitkort hos mig .

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:16
Dato: 02-08-2007 19:55:37
Forfatter: Jesper Norbøll
  Dimitri, så kan du jo lige smutte forbi stand 400 og hente dine visitkort hos mig .

Vi har en date

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:29
Jeg er godt nok relativ ny herinde, men jeg er absolut klar. Til hjælp for sagen kan jeg medbringe det produkt jeg sælger... Det er absolut kandidat til VM i blikfang. Så en, der kører rundt i en Amino-trøje på sådan en vil helt sikkert blive bemærket :-)

Jeg kan være der lige så længe det skal være - begge dage.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 22:37
Super, ja er også friks bare skriv mig på listen. :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:42
Dato: 02-08-2007 20:29:11 Forfatter: Claus Schandorff
Jeg er godt nok relativ ny herinde, men jeg er absolut klar. Til hjælp for sagen kan jeg medbringe det produkt jeg sælger... Det er absolut kandidat til VM i blikfang. Så en, der kører rundt i en Amino-trøje på sådan en vil helt sikkert blive bemærket :-)

Jeg kan være der lige så længe det skal være - begge dage.

JEG VIL HAVE SÅDAN EN .... hehe..

men den koster vel et halv hundrede tusinde.   Det er jo to hele mac computere... hehe

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 22:54
Nu har amino og Martin hjulpet alle os iværksætter med dette dejlige forum, så nu er det vist vores tur til at hjælpe dem! Det er det man kalder fair play.

Husk det :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)