|
http://www.easy-dollar-bills.com/anpart/ Kan i forklare mig om jeres erfaringer med dem ? Roi |
www.easy-dollar-bills.com/anpart/
|
Jeg har ikke erfaringer med det du nævner, men det langt under noget som helst man bør røre ved - og umuligt slet ikke noget der harmonere ind i filosofien omkring MLM/Network Marketing. Men test det af... se hvad de kaster af info til --- mener det er "gratis" at få info...! MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
som var drevet af Henrik Bruhn, men er vist overtaget af en anden person. Du kan læste mere hvis du søger på Amino: http://host.ankiro.dk/amino/?q=forbrugerpenge&s=S%F8g |
|
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Hej Aminoer! Jeg er selv medlem af Easy Dollar Bills og har ikke haft nogen negative oplevelser med dem. Tværtimod, de udsender en masse gode tilbud til din mailbakke, som du kan få lidt penge ud af at læse. Jeg har 20 andre under mig og de har også gode oplevelser. Så sent som igår har jeg fået et tilbud om at registerer mig på et nyt pokersite og der fik jeg 175,- gratis at spille for. Så jeg er tilfreds.....man skulle nok prøve det inden man skyder på det.......det koster jo ikke noget. Foresten hvem skal med til kurset her D. 3 Oktober med Martin Thorborg og DeMib ? Jeg skal med, det bliver helt kanon tror jeg. |
At handle/deltage i Henrik Bruhns "forretninger" har kostet en del mennesker mange penge, så easy-dollar-bills er bestemt ikke noget jeg har lyst til at prøve. Specielt fordi jeg ikke ønsker at pumpe penge i Henrik Bruhns lommer. |
|
Hej Dimitri Henrik Brunn ejer ikke Easy Dollar Bills mere, han har solgt det til en anden part. Så han har ikke noget med det at gøre. Ifølge Deres sidste nyhedsbrev, så har nogen købt ideen af ham. |
|
Ja, det var vist noget med en "Svend" der overtog forretningen efter ham. Spørgsmålet er så om denne "Svend" virkelig findes, eller om det er Henrik Bruhn under et nyt navn. Personligt stoler jeg hverken på Henrik Bruhn eller hans samarbejdspartnere. Jeg læste i det sidste nyhedsbrev, at det nu igen er muligt at købe anparter, som senere vil blive mange penge værd! <Sarkasme> |
|
Nu inden vi sabler anpartdelen ned, så kunne man også købe anparter / Aktier i Dubli dengang og det var der jo ingenting i vejen med. Henrik Bruhn er en hustler enig i det punkt, han har ikke altid rent mel i posen. Men jeg lader nu tvivlen komme ham tilgode, ihvertfald indtil han fucker up i det her også.....Hvis han gør. Vi ses vel i eftermiddag til kurset Dimitri ? |
Bliv gratis medlem