Jeg har tidligere spurgt til jeres hjælp vedr. min forside. Nu vil jeg så gerne høre til min side vedr. emnet salg. Nogle af de spørgsmål, som I gerne skulle kunne svare på efterfølgende er: 1. Hvad f.... er det han skriver om? ![]() 2. Hvorfor rager det mig? 3. Hvad kan InstantReply i den forbindelse tilbyde? Hvis teksten ikke hjælper jer med at svare på dette, så må det være en OMMER for mit vedkommende! Sidens tekst, som jeg gerne vil have gennemgået er: Tak for hjælpen. |
Skal jeg være hudløs ærlig......
så sker der bare det for mig, selv når jeg går ind med formålet om at hjælpe, at jeg går i baglås, når et site har meget tekst med småt, på den første side.
Jeg er ikke komminikationsekspert, men det her må handle om netop det. Det må kunne lade sig gøre, at give mig som bruger, nogle store overskrifter, som gør mig interesseret. Jeg når slet ikke at læse mere end 3-4 linier, så er jeg ude igen....sorry ;o)
Hvis du ikke kan fortælle mig, på forsiden, hvor jeg skal være interesseret (på få sekunder), så er jeg snip snap snude........ude igen ;o)
Hvis du nu kun måtte skrive 4 overskrifter på forsiden + fx. 20 ord under hver overskrift, hvad ville du så skrive????
Med al respekt => Jeg mener.....kommer ind på forsiden og så bliver jeg mødt med "der er ingen der kan spå om fremtiden" Zzzzzzzzzzzz "vores undersøgelser viser" zzzzzzzzz "menneskelige raltioner" zzzzzzzzzzzz "dialog og teknologier" zzzzzzzzzz - Er du ude på at jeg skal dø af kedsomhed????
Jeg håber virkelig, at du opfatter dette som konstruktivt og ikke bare tror at jeg skodder din side, for det er på ingen måde min mening.
Lidt om selve siden......det er lavet til meget lille opløsning, så du bruger en smal kolonne til at skrive i. Det virker lidt mærkeligt. Brug siden noget bedre, lidt større skrift osv. Det samme gør sig gældende på siden om løsninger. Du har en hel side men udnytter næsten intet af den. Det ville jeg helt sikkert ghøre noget ved. Er det lave til 800x600?
Alt er faktisk meget småt........
Nå men det er nogle andre ting der skal til, hvis du skal ramme mig lige i ansigtet med, hvorfro jeg skal bruge mere end 2 sek. på din side. ;o)