Jeg kan stå inde for Thomas Frosts SEO arbejde. Han har hjulpet mig rigtig MEGET med at opnå mange af mine placeringer, og så tror jeg at hans priser er til at leve med. Især fordi du helt sikkert kan skræddersy en løsning, som passer dig bedst.
Sjovt nok, der ikke er kommet nogen anbefalinger, men kun tilbud. :-)
Det er vist deres måde at anbefale dem selv på ;)
Ja det er jeg vist. Den giver jeg ikke så meget for.
Jeg har brugt et firme, som havde et godt navn til mine adwords, det kørte sådan set fint indtil de over tog det. Så ændrede alt sig. Havde en dag brugt engang tidligere, så jeg lyttede kun til min egen erfaring. Der var blot den forskel fra nu og den gang, at der var ikke nogen af de medarbejder, som gjorde det så godt dengang, tilbage på firmaet.
Og hvis jeg havde valgt at finde frem til lidt nyere anbefalinger, som ville jeg have opdaget det.
Men det er altid nemt at være bagklog, men man lærer af det til en anden gang :-)
Så denne gang, er jeg interesseret i en månedlig aftale, uden binding til en fornuftig pris
Tror det er svært at få en egentlig allrounder SEO virksomhed til at lave et fornuftigt stykke arbejde for dig til den fornuftige pris du stiller op på 500 til 800 kroner per måned.
Den klart bedste værdi som du alternativt vil kunne få med dit budget er igennem Lars Tonne's backlink pakker.