Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange markedsfører deres "MLM"/Netværkmarketing/Direkte salg, på nettet ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler om tillid, helt enig

Specielt når denne her slags forretning har fået så dårligt omdømme skal man være ekstra tillidsfuld.

Men jeg synes ikke man kan sammenligne det med en personlig jobsamtale, det jo lidt to vidt forskellige ting

Selvfølgelig er det en god ide at se om personen selv har lyst til at starte et MLM, om et overhovedet er noget for dem, men det jo noget personen gør op med sig selv

Synes ikke man skal holde dem i hånden hele tiden.


Men kan godt se hvad du mener med at nogen firmer åbner med et brag fra starten af, og så er deres planer ikke særlig langsigtet når det kommer til stykket

Men derfor jeg blev så vild David Wood, som er en af stiferne af Empower Network, da hele måden det er bygget op på ikke er noget jeg har set før, og plus du får 100% Provision af hvad man sælger, det har jeg heller ikke set før.

Men ja det er også på engelsk, det er ikke noget der åbner som sådan globalt i EN, der er jo ikke nogen fysiske produkter, men det gør det bestemt ikke mindre sandfærdigt.

Keld_J:
Jeg har mødt flere som har skiftet selskab 4-5 gange på et år. En sådan personer vil jeg ikke vælge som Sponser da man jo ikke ved hvornår personen skifter igen.


Det er der mange der gør, men det er sikkert fordi de tror det er firmaets skyld de ikke tjener penge, og forventer at det nye store giver dem et gennembrud det såkaldte "shiny ball syndrome" hvor man jagter den skinnende kugle hele tiden.

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lund:

Personligt ville jeg målrette min online profil til at gøre relevant information tilgængeligt, samt til at tilbyde interesserede at oprette den første kontakt. Jeg ville aldrig satse på at vinde folks tillid over nettet, og du kan jo spørge dig selv om i hvilket omfang du ville udvise tillid til et koncept og en person du udelukkende havde læst om? Det være sagt, så er det jo en fremragende mulighed at gøre information tilgængelig, og følge op med en kontaktformular således at folk har mulighed for at høre mere.

Det er den fremgangsmåde jeg vil anbefale en professionel netværker at anvende.

Tag Empower Network, de tager information og gør det tilgængeligt, jo en af grundende til man bruger nettet

Altså jeg satser på det, du kan jo altid gøre det igennem video, det giver stadig stor troværdighed

Pointen er jo lidt at bygge en stor liste af folk der er interesseret i den værdi du tilbyder, og så derefter opbygger du en tillid igennem mail

Og det skal selvfølgelig være relevant, og interessant at læse, men hvor du tilbyder dem over tid den service eller hvad det nu er du sælger

Som sagt så kan du nå ud til flere på den måde.. og det fungere overraskende godt i Amerika, men kan jo heller ikke helt sammenlignes med danmark

Men jeg tror på det.

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige nogen billeder af Empower Network's Backoffice..

Meget sjovt at se hvis ingen af jer har set det


Og af produkterne "15K Formula"



Bare et lille Sneakpeak :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mscheelhardt:

Okay, hvorfor holder den så ikke en meter ?


Tallene er lånt fra http://www.10incomes.com/page/top-500-mlm-earners

Og jeg tror de stemmer meget godt.

"og at det er noget der både fortsætter og der er forbundet en økonomi med." <-- jeg forstår ikke lige dit spørgsmål der.

Damn bliver jo helt forpustet af det lange indlæg.

Mht. Økonomi så betragt mig som en fuldkommen tåbe...For, når jeg kigger på alt andet NM, så ser jeg i bund og grund at det handler om omsætning og tilbagevendende kunder. Det kan godt være en shampoo og en tandpasta er kedelige produkter, men det er forhåbentlig noget der bruges af alle HELE tiden, dem der ikke bruger det, skal helst heller ikke ind i min forretning hverken som kunder eller kollegaer.

Men jeg må nok også erkende at jeg ikke er åben for en ny mulighed da jeg har det fint hvor jeg er og ikke vil afsætte tid til andet.

Jeg er ikke i tvivl om at der bliver hjulpet nogle men jeg mener ikke der findes en statistik på "online MLM kontra de almindelige".

Listen har været kritiseret tidligere, hvor man mente det var rent gætteværk, og jeg ved at de folk der tjener mest i den forretning jeg arbejder med, ikke står som "topearners" på listen. Men det er da sjovt nok at se Anton på listen - dansker som nr. 109, kunne være jeg skulle vise ham listen ;)

Ps. har cuttet lidt i dit indlæg da det simpelthen var for langt og ville blive for uoverskueligt 

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Damn bliver jo helt forpustet af det lange indlæg.


Ja, jeg har det med at skrive lidt langt når jeg kommer i gang :)

Martin Slot:
Mht. Økonomi så betragt mig som en fuldkommen tåbe...For, når jeg kigger på alt andet NM, så ser jeg i bund og grund at det handler om omsætning og tilbagevendende kunder. Det kan godt være en shampoo og en tandpasta er kedelige produkter, men det er forhåbentlig noget der bruges af alle HELE tiden


Jo selvfølgelig noget alle har brug for hele tiden, men den slags går folk vel i brugsen for at købe - også lidt det jeg mener med det er meget almindeligt med de produkter der bliver solgt i de forskellige NM

Hos LR International som jeg var i en gang for længe siden solgte de noget boris becker, og Michael Schumacher parfumer, shampoo og hvad der ellers hørte til, men det var noget værre lort efter min mening, men det var ellers det nye store, som de ville sælge meget af, og Aleo Vera drikke

Jaa det jo set 1000 gange før.


Og så har jeg set nogen der sælger diverse vidunder produkter, men det efter min mening noget TVshop efterligning.

Martin Slot:
Men jeg må nok også erkende at jeg ikke er åben for en ny mulighed da jeg har det fint hvor jeg er og ikke vil afsætte tid til andet.


Er du tilfreds med hvad du er i gang i, og du udvikler dig så det jo fint.

Martin Slot:
Jeg er ikke i tvivl om at der bliver hjulpet nogle men jeg mener ikke der findes en statistik på "online MLM kontra de almindelige".


Nej der findes nok heller ikke nogen offentlig skriftelig statistik, men det synes jeg heller ikke der behøver at være

altså hvad er nemmest, og hurtigts, at sende et brev herfra og 100km væk eller at sende en mail?


Nu er mange herinde sikkert gamle rotter i faget, og måske blevet vanemennesker med hensyn til traditionel NM

Det lidt ligesom min mormor som stadig ikke bruger nettet når hun skal ordne noget med banken, men altså bare MÅ ned i en fysisk bank

Hvis hun lærte det andet ville hun sikkert finde ud af det faktisk er meget nemmere og smartere.

Martin Slot:
Listen har været kritiseret tidligere, hvor man mente det var rent gætteværk, og jeg ved at de folk der tjener mest i den forretning jeg arbejder med, ikke står som "topearners" på listen

Altså jeg tror på den har været rigtig en gang, men at den så ikke er fuldt opdateret det så en anden side af sagen



Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mscheelhardt:

altså hvad er nemmest, og hurtigts, at sende et brev herfra og 100km væk eller at sende en mail?

Den her fatter jeg ikke en meter af. Du kan også spørge på en anden måde, hvor opnår du bedst tillid, igennem en mail eller personlig dialog. Og jeg har i øvrigt hørt at der skulle være blevet opfundet noget der hedder skype Wink

Mscheelhardt:

Nu er mange herinde sikkert gamle rotter i faget, og måske blevet vanemennesker med hensyn til traditionel NM

Det lidt ligesom min mormor som stadig ikke bruger nettet når hun skal ordne noget med banken, men altså bare MÅ ned i en fysisk bank

Hvis hun lærte det andet ville hun sikkert finde ud af det faktisk er meget nemmere og smartere.

lol....seriøst dine sammenligninger er helt ude i skoven. MLM har udviklet sig, det næste bliver vel at du sammenligner homeparty med oplæring via internettet...Jeg tvivler stærkt på at nogle af de mennesker jeg kender i "traditionel" NM er blevet vanemennesker eller kan sammenlignes med din mormors bankhæfte eller hvad det nu hed den gang.

Listen var kritiseret tilbage i 2010 også, og jeg tvivler nu stærkt på den stadigvæk..men dem der har lavet listen har nok indsamlet info via breve 

Det er så nemt at sende en mail...men det er dælme også nemt at ignorere den! eller behandle det som en form for spam.

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Den her fatter jeg ikke en meter af. Du kan også spørge på en anden måde, hvor opnår du bedst tillid, igennem en mail eller personlig dialog. Og jeg har i øvrigt hørt at der skulle være blevet opfundet noget der hedder skype 

Eksemplet er lavet meget firkantet, men det ændre ikke på at det er hurtigere og nemmere at nå ud til flere personer på én gang end at kun kontakte 1.

Du kan godt opnå en tillid igennem mail, kommer jo helt an på hvordan du skriver dine opfølgende mails, selvfølgelig ikke lige så nemt som ved en personlig dialog.

Pointen er bare, hvordan tror du det er nemmest at finde folk til din forretning, ved at gå dørklokke til dørklokke eller at markedsføre sig rigtigt via nettet

Og i hvilken slags forretning tror du folk har nemmest ved at komme i gang ?

Jeg ved godt jeg ville satse mine penge.

Martin Slot:
lol....seriøst dine sammenligninger er helt ude i skoven. MLM har udviklet sig, det næste bliver vel at du sammenligner homeparty med oplæring via internettet...Jeg tvivler stærkt på at nogle af de mennesker jeg kender i "traditionel" NM er blevet vanemennesker eller kan sammenlignes med din mormors bankhæfte eller hvad det nu hed den gang.

Ja det har udviklet sig 'nogen steder', men jeg oplever stadig det stik modsatte

Muligvis nogen der stadig ser '3 way calls' som en udvikling.

Martin Slot:
Det er så nemt at sende en mail...men det er dælme også nemt at ignorere den! eller behandle det som en form for spam.


Ja sagtens, man kan også hurtigt lukke ned for skype hvis man synes det lyder som endnu en lang salgstale.

Formålet er jo at give noget værdi, og hvis du har en niche du er indenfor og en person tilmelder sig din mail, så forventer personen jo at få noget som har med din niche at gøre, og de 'follow up' mails kan du lave helt uden at være tilstede.

Det var sq da smart, men gør det ikke mindre tillidsfuldt eller troværdigt.






Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

"Mscheelhardt" 

Det kan let blive forvirrende med det indlæg, så jeg tager en ren side.

At snakke dør til dør syntes jeg er fuldkommen til grin. Der er ingen der siger at vi andre ikke benytter os af markedsføring på nettet...jesus...Tror du stadig alle går rundt på gaden eller til homeparty?

Syntes du ved hvert eneste indlæg har det med at tale nedsættende til den traditionelle forretning. ER brugsen på nettet, hvor stor en del af handlen foregår efterhånden på nettet? Er detailhandlen hårdt ramt. Flere traditionelle MLM firmaer oplever massiv fremgang, så tror du stadig det er fordi "folk bare handler i brugsen". 

I bund og grund handler det jo om leads, om du bruger markedsføring eller er god til at tale med folk face to face, skype, telefonen eller over en chat. Du skal stadig først have folk til at tilmelde sig din mailliste, dernæst sende mails, som dernæst skal følges op af en anden interessant mail.

Jeg er ikke enig med dig i tillid og troværdigheden ved mails. Nu har jeg ikke lige set undersøgelser, men jeg er da ret sikker på at der er langt større tillid forbundet med personlig dialog, et ansigt på personen man taler med, kemien er vigtig.

Jamen god vind da. Men stop lige det med at andre mlm former skulle være gammeldags og umoderne. Det er sådan jeg opfatter dine "konstante" forklaringer på "vores" metoder.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mscheelhardt:

http://www.businessforhome.org

Lidt anderledes end den liste du henviste til..så kan du forstå jeg ikke mener disse er heeelt troværdige.

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er lidt anderledes, men kan se at de 2 stiftere af empower network også er i den du henviser til, så måske den er lidt mere opdateret.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)