Dato: 01-08-2007 11:25:30 Forfatter: Mikkel deMib Martin, jeg har haft samme problem med min T43p. Jeg har gjort to ting som tilsyneladende har fjernet problemet: 1) Jeg har fjernet den remote backup software jeg havde liggende, da den tilsyneladende fuckede op når computeren gik i dvale og 2) Jeg har helt slået syste-dvale funktionen fra. Nu virker det - men til gengæld må jeg så lave manuel backups :)
Hvordan har du slået det fra, har du sat til "Præssentation" eller fjernet programmet?
Backupprogrammet har jeg fjernet. Dvalefunktionen har jeg slået fra under egenskaber og strømstryrring - der var vist flere steder, men jeg slog det hele fra :)
Der hvor jeg købte min Acer fik jeg at vide at jeg skulle fjerne deres små addon-programmer (antivirus m.m.) for de kunne give problemer med maskinen....
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Så lagde den sig om på siden og døde. 4 Beeps er alt hvad den nu kan præstere og det betyder ifølge manualen at security chippen er stået af, super fedt!!!
Er der nogen der ved om man kan pille harddisken ud og smide den i en Thinkpad X40 ?