Den er noteret...
Jeg vil ik fortælle alle begrundelserne bag de valg, som der er truffet, da der sidder flere konkurrent og lure med. De har ihvertfald allerede taget flere af vores nye tiltag og langt dem ud på deres side. Men der er en grund til, at de er et banner, og det er ik tilfældigt
Punktet er på TO DO listen, og det er fixet i løbet af weekenden...
Problemet er, når du sælger på 15 hovedmarkeder + ca 50 mindre markeder, så vil du have rigtig mange sprog at bøvle med. Hvis du samtidig vil tilbyde telefon support, så kræver det enten mange medarbejdere, eller også få som kan rigtig mange sprog. Du kan selv prøve at regne på, hvor mange telefon medarbejdere det ville kræve. Dertil kommer, at vi sælger til en del lande udenfor EU, hvilket igen kræver 24/7 support. Jeg har så valgt, at i stedet for at leverer en mellem god telefon support, så vil vi leverer den bedst mulige mail support med evt supplerende tlf support ved enkelt sager. Det koster sikkert ordre, men så hellere tabe et par ordre hist og her, men vide, at det totale produkt, som der leveres til kunden er iorden... I DK er tlf support et must, men sådan er det ik i alle lande. Så det er en prioriterings sag, hvor det økonomiske aspekt også spiller en vigtig rolle!
Det kommer, når alle de sidste små ting er rettet. Igen en prioritering, hvor kundeoplevelsen pt er i fokus på bekostning af evt nye nyhedsbrevs modtagere mm. Men de er udviklet en cool funktion til denne del... Mange tak for de mange fine input! Jeg værdsætter meget, at du har gidet at bruge din tid på at finde dem, samt at skrive dem herinde! |
Deleuran:
Godt spottet! Jeg takker, for selvom det er små fejl, så skulle de gerne fjernes asap! ![]()
Bliv gratis medlem