Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en gratis prøve af verdens bedste visitkort !

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-08-2007 12:44:44 Forfatter: Jesper Norbøll

I got two words for you:

Du spurgte selv om der fandtes kort som var bedre og billigere .

'Don't tell it - show it!'

- Pris, designs, editor, services, papirkvalitet og laminering!

( alt i en god tone )

God vind og god weekend Jesper!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 19:41

Jesper  - you rule:-)

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 09:54
Dato: 10-08-2007 19:41:23 Forfatter: Juliussen

Jesper  - you rule:-)

Var det en forlængelse af mit indlæg? I så fald har du misforstået.

Jesper har til gode at vise at hans er bedre og billigere en KashCards''...

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:20
Tage

Tro mig på mit ord - der findes IKKE heftigere kort end Mediamouse''s Finske visitkort, der efterlader trykmærker i ethvert bord det bliver smidt på!!

Indehavere af et sådant kort, samt folk der har modtaget et, er ikke i tvivl...

PS: Læs i øvrigt lige Markedsføringslovens §3 stk. 1-4, om vildledende angivelser i markedsføring. Jf. nedenstående påstand fra trådstarter:

Dato: 31-07-2007 11:59:41 Forfatter: Flemming [QUOTE]

Det bedste visitkort du finder på markedet er kommet til Danmark.

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 16:53
Dato: 11-08-2007 14:19:47 Forfatter: Mads B.

Tage

Tro mig på mit ord - der findes IKKE heftigere kort end Mediamouse's Finske visitkort, der efterlader trykmærker i ethvert bord det bliver smidt på!!

Indehavere af et sådant kort, samt folk der har modtaget et, er ikke i tvivl...

PS: Læs i øvrigt lige Markedsføringslovens §3 stk. 1-4, om vildledende angivelser i markedsføring. Jf. nedenstående påstand fra trådstarter:

Dato: 31-07-2007 11:59:41 Forfatter: Flemming [QUOTE]

Det bedste visitkort du finder på markedet er kommet til Danmark.

Nu er jeg ikke ophavsmand til oventsående udsagn, så det kan jeg dårligt tage ansar for, og jeg skal undlade at kommentere dit eget udsagn yderligere.

Du har ikke set/mærket et KashCard og jeg ikke et Finsk visitkort fra MediaMouse så jeg tillægger ikke dit konkluderende indlæg den store 'tyngde', selvom humoren ikke var til at overse. Det er i øvrigt helt fint med mig

Hvis du derimod har nogle faktuelle oplysninger; pris, papir, laminering, design funktioner etc., som jo lidt var sagens kerne, så ser jeg gerne at du poster dem her.

Det korte og det lange er: Media Mouse påstår at have bedre visitkort til en billigere pris end KashCards.com, hvilket jeg beder uddybet lidt, men  taler samtidig med al respekt om Media Mouse's virksomhed idet jeg ikke har den fjerneste grund til andet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:59
Nu ved jeg ikke hvor meget min kommentar vil vægte i denne sammenhæng - men måske var det interessant lige at få en kommentar fra en som rent faktisk har fået prøver på begge typer kort... dem fra Kashcard - og så de "finske".

Jeg må tilstå jeg ikke umiddelbart var så imponeret af de "finske" kort - ihvertfald ikke så opreklameret som de længe har været på Amino. DOG, vil jeg understrege, at de er virkelig god kvalitet - rar kvalitet - og flot tryk.

Kashcard er bestemt ikke verdens bedst visitkort - men de er af noget værd samme kvalitet som de "finske" - trykkvalitet også iorden - blot lidt svært at holde dem op mod hinanden, idet det "finske" var standardvisitkort, hvorimod det fra Kashcard var det rene tivoli - farver over hele kortet - og en masse tekst.

Skal jeg vælge må det helt og holdent falde på prisen - for umiddelbart vægter jeg ikke den ene højere end den anden. Dog må jeg nok erkende at de "finske" nok - ihvertfald på de to sammenligninger jeg har liggende" - vinder på point. Men ikke overvældende "sejr" ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 21:55

Dato: 11-08-2007 18:59:24 Forfatter: Lasse Burholt Nu ved jeg ikke hvor meget min kommentar vil vægte i denne sammenhæng - men måske var det interessant lige at få en kommentar fra en som rent faktisk har fået prøver på begge typer kort... dem fra Kashcard - og så de 'finske'.

Jeg må tilstå jeg ikke umiddelbart var så imponeret af de 'finske' kort - ihvertfald ikke så opreklameret som de længe har været på Amino. DOG, vil jeg understrege, at de er virkelig god kvalitet - rar kvalitet - og flot tryk.

Kashcard er bestemt ikke verdens bedst visitkort - men de er af noget værd samme kvalitet som de 'finske' - trykkvalitet også iorden - blot lidt svært at holde dem op mod hinanden, idet det 'finske' var standardvisitkort, hvorimod det fra Kashcard var det rene tivoli - farver over hele kortet - og en masse tekst.

Skal jeg vælge må det helt og holdent falde på prisen - for umiddelbart vægter jeg ikke den ene højere end den anden. Dog må jeg nok erkende at de 'finske' nok - ihvertfald på de to sammenligninger jeg har liggende' - vinder på point. Men ikke overvældende 'sejr' ;-)

MVH

Jo Lasse - det er netop interessant at høre fra en der har prøvet begge kort!!

Designet på 'Kashcards' er typisk meget farverigt, for det lægger siden op til, men retfærdighedsvis skal det siges at man helt selv bestemmer hvorledes ens kort skal se ud idet man både kan uploade sit eget design/ lave sit eget via editoren på hjemmesiden/ modificere et af deres på samme - og endda få professionel hjælp uden beregning...

Du skriver: "Skal jeg vælge må det helt og holdent falde på prisen - for umiddelbart vægter jeg ikke den ene højere end den anden."

Minus shipping og moms koster et KashCard som sagt 398kr*0.75/1000= 29,85 øre per kort.
Med shipping og moms inkluderet er prisen  62 øre per kort.

Men nu bliver jeg altså nysgerrig - hvad koster et 'Finsk' visitkort egentligt? Her på Amino har de kørt med et tilbud der hedder;

"ET SÆT FINSKE-VISITKORT a 250 STk.: 500,00 kr.
Prisen er eksklusiv moms og layout, men ellers inklusiv hele produktionen."

Det er 500kr+125kr(moms)= 250 øre per styk (plus lidt fragt velsagtens, og forudsat at du selv har design klar).

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:59
  Hej Tage,

Når man smider et indlæg i stil med "Jeg har verdens bedste visitkort", så må man også kunne tåle at få en lille smule modspil. Jeg svarede Flemmings indlæg med et glimt i øjet - Dem som har produceret noget rigtig godt syntes vel altid selv at det som de har frembragt er "verdens bedste"?

Vores grafiske produktioner har generelt fået ros igennem tiden - lige som vores Finske Visitkort ®. Bl.a. har magasinet Iværksætteren taget et dybt kig på de forskellige muligheder vi giver inden for visitkort og artiklen har givet os nogle pæne kommentarer med på vejen.

Omkring de tekniske specifikationer på kortene og selve produktionen af de Finske Visitkort ®, så vil jeg tillade mig at sige at det er en forretningshemmelighed. Dog er det ikke nogen hemmelighed at kortene er offsettrykte og vi ikke bruger laminat på kortene, men derimod en lak.
De Finske Visitkort ® findes i to varianter; en med blank lak (det klassiske og dem vi laver fleste af) og en med mat lak.

Prismæssigt ved jeg ikke om hvor forskellige vi er. Men lav pris er slet ikke noget som vi overhovedet forsøger at konkurrere på. Vores fokus ligger derimod på at leverer "varen" i form af en høj kvalitet, stor fleksibilitet og et højt serviceniveau. Og hvis vi samtidigt forsøgte at være blandt de billigste, så kunne MediaMouse lige så godt lukke og slukke, da det aldrig ville kunne hænge sammen forretningsmæssigt.
Rent prismæssigt ligger vores Finske Visitkort ® på normalprisen for et dansk-produceret standard visitkort. Forskellen er blot at de er en i en højere kvalitet og har en lækkere finish og tykkelse. Og så er der lige detaljen omkring prisen: Du får svært ved at finde andre steder i Danmark hvor du kan få lavet ét sæt på 250 kort i så høj en kvalitet til 500 kr.

Jeg vil slet ikke begynde at diskutere om KashCards eller Finske Visitkort ® er det bedste og billigste. Jeg har snakket med Tim Mikkelsen (din chef ?) fra KashCards nogle gange og han virker skam som en helt fin fyr med et godt produkt. Om det er det bedste er vel op til kunderne selv at vurdere. Mange kan rigtig godt lige de tykke finske, men jeg har da også oplevet kunder som siger at de hellere vil have et mere normalt kort. Det er i bund og grund en smagssag. Bare fordi vi hver især syntes at vi producerer verdens fedeste visitkort, så er det ikke ensbetydende med at alle er enige med os.

Hvis du sender mig din postadresse, så kan vi jo bytte visitkort. Jeg sender gerne en håndfuld forskellige prøver afsted til dig, så kan du selv danne dig et indtryk af visitkortene.

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 13:19

Dato: 12-08-2007 12:59:06 Forfatter: Jesper Norbøll   Hej Tage,

Når man smider et indlæg i stil med 'Jeg har verdens bedste visitkort', så må man også kunne tåle at få en lille smule modspil. Jeg svarede Flemmings indlæg med et glimt i øjet - Dem som har produceret noget rigtig godt syntes vel altid selv at det som de har frembragt er 'verdens bedste'?

Vores grafiske produktioner har generelt fået ros igennem tiden - lige som vores Finske Visitkort ®. Bl.a. har magasinet Iværksætteren taget et dybt kig på de forskellige muligheder vi giver inden for visitkort og artiklen har givet os nogle pæne kommentarer med på vejen.

Omkring de tekniske specifikationer på kortene og selve produktionen af de Finske Visitkort ®, så vil jeg tillade mig at sige at det er en forretningshemmelighed. Dog er det ikke nogen hemmelighed at kortene er offsettrykte og vi ikke bruger laminat på kortene, men derimod en lak.
De Finske Visitkort ® findes i to varianter; en med blank lak (det klassiske og dem vi laver fleste af) og en med mat lak.

Prismæssigt ved jeg ikke om hvor forskellige vi er. Men lav pris er slet ikke noget som vi overhovedet forsøger at konkurrere på. Vores fokus ligger derimod på at leverer 'varen' i form af en høj kvalitet, stor fleksibilitet og et højt serviceniveau. Og hvis vi samtidigt forsøgte at være blandt de billigste, så kunne MediaMouse lige så godt lukke og slukke, da det aldrig ville kunne hænge sammen forretningsmæssigt.
Rent prismæssigt ligger vores Finske Visitkort ® på normalprisen for et dansk-produceret standard visitkort. Forskellen er blot at de er en i en højere kvalitet og har en lækkere finish og tykkelse. Og så er der lige detaljen omkring prisen: Du får svært ved at finde andre steder i Danmark hvor du kan få lavet ét sæt på 250 kort i så høj en kvalitet til 500 kr.

Jeg vil slet ikke begynde at diskutere om KashCards eller Finske Visitkort ® er det bedste og billigste. Jeg har snakket med Tim Mikkelsen (din chef ?) fra KashCards nogle gange og han virker skam som en helt fin fyr med et godt produkt. Om det er det bedste er vel op til kunderne selv at vurdere. Mange kan rigtig godt lige de tykke finske, men jeg har da også oplevet kunder som siger at de hellere vil have et mere normalt kort. Det er i bund og grund en smagssag. Bare fordi vi hver især syntes at vi producerer verdens fedeste visitkort, så er det ikke ensbetydende med at alle er enige med os.

Hvis du sender mig din postadresse, så kan vi jo bytte visitkort. Jeg sender gerne en håndfuld forskellige prøver afsted til dig, så kan du selv danne dig et indtryk af visitkortene.

Tak for det pæne indlæg Jesper.

Din objektivitet og professionelle distance viser at du fortjener den ros dine kunder har postet til dig her på Amino. Respekt.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:25
Dato: 10-08-2007 15:54:40
Forfatter: Tage N Hansen

Det er altid rart at høre andre mennesker komme med positive input Lønne, men ''ærkeamerikansk'' eller ej, så er siden hverken lavet, drevet eller ejet af amerikanere - men af en Dansker og en Isralit! KashCards'' hovedfokus er det Asiatiske marked, men har også pæn success i USA.

Du kan være sarkastisk om mit indlæg eller ej, men faktum er at der er en del her i debatten som ikke kan forstå eller finde rundt på siden.
Så lad os kalde den ærke-asiatisk, ærke-israelsk eller for min skyld gerne ærke-ikke-dansk-minded: Flemming linker ikke til et dansk site eller et site som er gjort forståeligt for danskere. Umiddelbart har jeg ikke problemer med at forstå engelsk og det danske uddannelsessystem taget i betragtning regner jeg ikke med at størstedelen af de andre amino-brugere har det. Det ændrer dog ikke på, at jeg ikke mener sitet tiltaler det danske marked, hvilket jo understøttes af andres kommentarer om at de ikke finder motivation til at læse om indholdet på siden.

I kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" plejer folk at komme med et tilbud på en vare, og da dette er et debatforum sker det ofte at folk spørger til varen og/eller tilbudet. Hvor de fleste erhvervsdrivende gladeligt svarer på spørgsmål og deres varer, så fortsætter Flemming - trods talrige opfordringer om at uddybe - med at linke til den samme side.
I har travlt med at kritisere Jesper fra MediaMouse, men hvis du kigger på nogle af de tilbud han tidligere har givet, så uddyber han altid gerne.

Forskellen ligger jo dybest set nok i, at Jesper repræsenterer sin egen forretning, mens Flemming "blot" prøver at tjene lidt på at give os et godt tilbud... men lad os ikke starte hele debatten om værdien og brugbarheden af affiliatelinks på debatfora.
Hvis Flemming var seriøs om sit tilbud, havde han jo nok også taget sig tiden til at uddybe.

Hvis jeg var Flemming gad jeg slet ikke sende samples ud til en kunde der upfront siger ''jeg kan næsten allerede sige nu, at jeg ikke kan lide dit produkt'' - lidt hovent efter min mening... men ok - der skal også være plads til en dårlig dag.

Det skal han nu selv afgøre om han vil. Jeg har også allerede en leverandør af visitkort som laver nogle helt særlige, unikke og flotte visitkort.
De kan bestemt ikke matche prisen, men jeg vil mene at mine er verdens bedste... jeg modtager dog gerne en prøve på disse verdens bedste; det er altid spændende at få sine antagelser og fordomme prøvet.

Jesper har gang på gang demonstreret her på Amino, at han ved mere om tryk-branchen, end alle andre jeg kender fra branchen. Han har nærmest i bogstaveligste forstand været i stand til at bevise skriftligt, at han har nogle af verdens bedste visitkort og jeg tør vædde på at der er folk som bestiller dem fra ham uden at have set prøver først. DERTIL giver Jesper en uovertruffen service der strækker sig fra råd og vejledning før købet, kontrol under produktionen og til et stort smil og en straksombytning hvis man har kritik eller klager efterfølgende. DET er i mine øjne kvalitet!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)