Dato: 12-08-2007 12:59:06
Forfatter: Jesper Norbøll Hej Tage,
Når man smider et indlæg i stil med 'Jeg har verdens bedste visitkort', så må man også kunne tåle at få en lille smule modspil. Jeg svarede Flemmings indlæg med et glimt i øjet - Dem som har produceret noget rigtig godt syntes vel altid selv at det som de har frembragt er 'verdens bedste'?
Vores grafiske produktioner har generelt fået ros igennem tiden - lige som vores Finske Visitkort
®. Bl.a. har magasinet Iværksætteren taget et dybt kig på de forskellige muligheder vi giver inden for visitkort og artiklen har givet os nogle pæne kommentarer med på vejen.
Omkring de tekniske specifikationer på kortene og selve produktionen af de Finske Visitkort
®, så vil jeg tillade mig at sige at det er en forretningshemmelighed. Dog er det ikke nogen hemmelighed at kortene er offsettrykte og vi ikke bruger laminat på kortene, men derimod en lak.
De Finske Visitkort
® findes i to varianter; en med blank lak (det klassiske og dem vi laver fleste af) og en med mat lak.
Prismæssigt ved jeg ikke om hvor forskellige vi er. Men lav pris er slet ikke noget som vi overhovedet forsøger at konkurrere på. Vores fokus ligger derimod på at leverer 'varen' i form af en høj kvalitet, stor fleksibilitet og et højt serviceniveau. Og hvis vi samtidigt forsøgte at være blandt de billigste, så kunne MediaMouse lige så godt lukke og slukke, da det aldrig ville kunne hænge sammen forretningsmæssigt.
Rent prismæssigt ligger vores Finske Visitkort
® på normalprisen for et dansk-produceret standard visitkort. Forskellen er blot at de er en i en højere kvalitet og har en lækkere finish og tykkelse. Og så er der lige detaljen omkring prisen: Du får svært ved at finde andre steder i Danmark hvor du kan få lavet ét sæt på 250 kort i så høj en kvalitet til 500 kr.
Jeg vil slet ikke begynde at diskutere om KashCards eller Finske Visitkort
® er det bedste og billigste. Jeg har snakket med Tim Mikkelsen (din chef ?) fra KashCards nogle gange og han virker skam som en helt fin fyr med et godt produkt. Om det er det bedste er vel op til kunderne selv at vurdere. Mange kan rigtig godt lige de tykke finske, men jeg har da også oplevet kunder som siger at de hellere vil have et mere normalt kort. Det er i bund og grund en smagssag. Bare fordi vi hver især syntes at vi producerer verdens fedeste visitkort, så er det ikke ensbetydende med at alle er enige med os.
Hvis du sender mig din postadresse, så kan vi jo bytte visitkort. Jeg sender gerne en håndfuld forskellige prøver afsted til dig, så kan du selv danne dig et indtryk af visitkortene.