Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

banken tager penge for at have en konto der

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dommeren:

Det offentlige stille også redskaberne til rådighed. Dem som ikke har Internet kan GRATIS benytte internet på bibliotekerne eller i kommunebutikkerne.
Men du kan ikke få en bankkonto på kommunen eller på biblioteket.

Kommunerne yder en stor indsats for at efterleve reglerne. Bankerne burde også gøre det og deltage lidt i fællesskabet.
Men mange kører desværre deres eget løb!!!

Cookie:

Mangler bankerne penge? Vi har lige solgt noget til en stor dansk bank, som de ikke fik brug for alligevel.
Nu står det og samle støv i en kælder.
Beløbet behøver ikke blive oplyst. Men et betydeligt beløb banken lige "smid ud af vinduet".
De har sikkert et anlægsbudget... men alligevel???

Du har ret i den med internettet - korrekt set. Den med et forkert køb osv er irrelevant - alle større virksomheder kommer i de situationer og jeg siger ikke DDB er det mest veldrevne, men det er nok ikke på anlægsbudgettet pengene smutter generelt.

Jeg synes overordnet det er GODT at bankerne har fået klart for sig, at der skal tjenes mange flere penge, og passes mere på med udl¨ån - gid det må brede sig til de små banker også, men som du sikkert har læst, kan jeg godt leve med et krav til bankerne om at stille EN basiskonto uden netbank og kort til rådighed per person - uden gebyr - hvis folketinget skulle ville det. (og jeg har intet med DDB at gøre)Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:08

Det burde aldrig koste at have den nærmest lovpligtige NemKonto. Derudover kan de tage de gebyrer de tror de kan slippe af med.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:55

Cookie:
Jeg synes overordnet det er GODT at bankerne har fået klart for sig, at der skal tjenes mange flere penge, og passes mere på med udl¨ån - gid det må brede sig til de små banker også

Enig!

Personligt har jeg heller ej noget imod at det koster et lille beløb om måneden.
Det er jo vigtigt at bankerne er solide og sunde virksomheder.
Vi betaler jo i forvejen for vores erhvervs netbank + en del mere.

Men jeg tænker mere på den enlige mor, kontanthjælpsmodtageren m.m.
Der kan det måske være svært at finde ekstra penge.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)