Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

banken tager penge for at have en konto der

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 14:37

Jeg ved nu ikke om man kan sige at det koster penge at have en konto i alle banker.

Der er da op til flere af dem som ikke tager noget for at du har en konto hos dem, det eneste de tager penge for er 10kr om måneden hvis man hæver penge i andre bankers automater.

Det kan man jo sådan set bare lade være med, så koster det ikke noget.

Men at Danske Bank er begyndt at tage 25kr om måneden for at man har en lønkonto hos dem syntes jeg er helt urimeligt, og jeg håber da alle som skal betale dette beløb straks finder et andet sted at have deres penge.

Men det er et tydeligt tegn på at de ikke ønsker kunder som de ikke tjener penge på = de har et lån.

Men der er vidst også noget med, at det kun er kunder som har et samlet arrangement på under 750.000kr i banken om det er +/- som skal betale det beløb.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:41

ja fek jeg har danske bank og skal rykke den til nordea sener gider ikke betale for en løn konto

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael R. Gertz:
Men at Danske Bank er begyndt at tage 25kr om måneden for at man har en lønkonto hos dem syntes jeg er helt urimeligt, og jeg håber da alle som skal betale dette beløb straks finder et andet sted at have deres penge.

Nu er jeg kunde i danske bank, og jeg har indtil videre hverken betalt for privat eller firmakonti. Jeg ser intet problem i at banken opkræver et mindre gebyr fra de kunder de ikke tjener noget på, og dermed har udgifter til.

En bank er en privat virksomhed, så hvorfor skulle de yde en gratis service????

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:50

Karsten Sønderup Hansen:
En bank er en privat virksomhed, så hvorfor skulle de yde en gratis service????

Her giver jeg Karsten fuldstændig ret, en bank er en privat virksomhed, og herre gud hvor mange Danske eller erhvervsdrivendes budget vælter grundet et gebyr på 0 - 150 kr i kvartalet?. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:51

nej self skal de ikke det men hvad tjente de sidste år 53 millarder men det der er i det. det er at folk på kontanthjælp skal stå for regningen som altid i det her system og de rige går stadig fri

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:53

kigger:
det er at folk på kontanthjælp skal stå for regningen som altid i det her system og de rige går stadig fri

Men det kunne også være at det ville have den modsatte effekt og motivere bare 10% af kontanthjælps modtagerne til at få sparket gang i en karrierer og komme op af stolen. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:57

ja det er rigtig nok men folk idag søger og søger men får intet. tro mig har selv prøvet kender flere der er på det lige for tiden men intet arbejde at få og alle siger der er masser af arbejde men intet at få. sjovt nok

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

kigger:

nej self skal de ikke det men hvad tjente de sidste år 53 millarder men det der er i det. det er at folk på kontanthjælp skal stå for regningen som altid i det her system og de rige går stadig fri

Kontanthjælpsmodtagere får mere end rigeligt til at kunne betale en lille gebyr til banken.

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 15:15

Heller ikke jeg, kan se noget problem i at opkræve et mindre gebyr fra kunderne, hvis man yder en super service. Men man kan jo spørge sig selv om det er rimeligt, når virksomheden har staten i ryggen på den måde og vel egentlig kan skalte og valte som de vil - for derefter at lægge sig på ryggen og blive reddet. Jeg siger ikkee nødvendigvis at de har gjort det - men det kunne de.

Jeg er selv kunde i den omstridte danske bank - og jeg er ved at finde mig en ny bank. Det har dog intet med det nævnte gebyr at gøre. Det skyldes slet og ret at deres service er blevet for ringe, både deres erhvervs- og personlige service. Højnede de den og sørgede godt for mig, som kunde, ja, så ville jeg også blive - gebyr eller ej.

For banker er det ligesom os andre; Hvis man ikke tjener penge, ja, så taber man penge.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)