|
Hej Aminoer Jeg søger meget efter muligheder for at gøre opmærksom på mit firma. Og i den forbindelse havde jeg fået den idé at jeg skulle på IH messe i Herning. Det var indtil jeg hørte priserne. Rundt regnet skulle jeg slippe mellem 7 og 8000 kroner for 4 kvm. Jeg tror gerne at det er pengene værd når man ser effekten af det, i hvert tilfælde hvis man vil ramme dem i min målgruppe. Men 8000 kroner er mange penge for en nystartet. Hvis der er nogen der kender nogle lidt billigere messer man kan have fordel af at deltage i, så hører jeg gerne fra jer. Jeg fik dog også den idé om ikke vi Amino''er burde stå sammen, og danne vores egen messe. Jeg er ret sikker på at det kunne være et interresant tiltag. Vi kunne invitere hele erhvervs livet danmark, og samtidig få en god weekend med masser af networking. Men hvad mener I? MVH Hans Poulsen |
Jo større messen er (faciliteter, besøgstal m.m.) jo højere er prisen.
Hvis du gerne vil møde andre Amino''er, så er der jo f.eks. Iværk07 messen som er i Forum (KBH) d. 14 og 15 september. Der er en masse forskellige deltagere - blandt andet Amino. Endvidere er der også andre Aminoer som har stande derinde. Blandt andet kan du finde MediaMouse derinde.
Så vidt jeg har hørt i min øresnegel, så er der stadig et par ledige stande derinde. Det er dog ikke det billigste sted, men til gengæl er der et pænt forventet besøgstal, faciliteterne er ikke helt ringe - og Thorborg kan formentenlig skaffe dig 20% rabat
.
Bliv gratis medlem