Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino messe, eller hva??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg søger meget efter muligheder for at gøre opmærksom på mit firma. Og i den forbindelse havde jeg fået den idé at jeg skulle på IH messe i Herning. Det var indtil jeg hørte priserne. Rundt regnet skulle jeg slippe mellem 7 og 8000 kroner for 4 kvm. Jeg tror gerne at det er pengene værd når man ser effekten af det, i hvert tilfælde hvis man vil ramme dem i min målgruppe. Men 8000 kroner er mange penge for en nystartet.

Hvis der er nogen der kender nogle lidt billigere messer man kan have fordel af at deltage i, så hører jeg gerne fra jer.

Jeg fik dog også den idé om ikke vi Amino''er burde stå sammen, og danne vores egen messe. Jeg er ret sikker på at det kunne være et interresant tiltag. Vi kunne invitere hele erhvervs livet danmark, og samtidig få en god weekend med masser af networking.

Men hvad mener I?

MVH Hans Poulsen

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:58
  Så vidt jeg ved er der ikke rigtig nogle billige messer.

Jo større messen er (faciliteter, besøgstal m.m.) jo højere er prisen.

Hvis du gerne vil møde andre Amino''er, så er der jo f.eks. Iværk07 messen som er i Forum (KBH) d. 14 og 15 september. Der er en masse forskellige deltagere - blandt andet Amino. Endvidere er der også andre Aminoer som har stande derinde. Blandt andet kan du finde MediaMouse derinde.

Så vidt jeg har hørt i min øresnegel, så er der stadig et par ledige stande derinde. Det er dog ikke det billigste sted, men til gengæl er der et pænt forventet besøgstal, faciliteterne er ikke helt ringe - og Thorborg kan formentenlig skaffe dig 20% rabat .

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Skrevet kl. 22:00
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:52
Hej Hans

Hvis interessen er stor nok er jeg frisk på at arrangere den.

Det er sådan med messer at det dyreste er faktisk ikke huslejen eller markedsføringen...selvom det dælme er dyrt nok, men det er faktisk selve opbygningen af messen med lys og strøm .m.v. mange steder betaler man for dette udover kvm lejen.

Måske denne tråd kunne være et oplæg til at se om der skulle være en interesse for en bred E.handels Messe, og i så fald, hvad skulle den indeholde, hvad ønsker I jer og hvad vil I betale pr. kvm.

Hvis vi nu var rigtig smarte udnyttede vi vores fælles kompetencer og fik opbygget et lille netværk og delte opgaverne ud, her tænker jeg mest på markedsføringen  m.v.

Mvh. Malene

Messearrangør

Søby Promotion

Messearrangør Søby Promotion

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:48
Jeg var med på JanteKur, som Aminoen Grosen Friis arrangerede. Der var ret mange Aminoer, og Martin Thorborg holdte også foredrag. Sitet er stadig aktivt på www.jantekur.dk

Det var et fantastisk arrangement med spændende foredrag, og der var en god messestemning. Den slags ville jeg gerne deltage i igen. Jeg var med på Amino-standen dengang.

mvh Carsten

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:54
  Hej Hans,

Jeg kender ikke de konkrete priser inklusiv rabatten. Men tag et kig på www.ivaerk07.dk under "Udstiller". Der er dokumenter med diverse priser (uden rabat). Standene er i 9, 12, 18 og 24 kvm. Vi har en 18 kvm. med diverse modifikationer. Hvis du skal have en stand med rabat på, så skal du lade den gå via Thorborg - smid ham en mail og han sørger for at arrangøren kontakter dig.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:58
  I København havde vi jo AminoTastic arrangementet i starten af året. Der var omkring 100 deltagere (så vidt jeg husker). Arrangementet var så bygget op om 3 foredrag fra bl.a. Thorborg, frokost, aftensmad (kombineret med speednetworking) plus efterfølgende hygge.

Det var et kanon godt arrangement som Kristian, Tommy og Brian (Cygnet, Inmende) havde arrangeret. Og lur mig om der mon ikke komme et tilsvarende arrangement til næste år .

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:27
Kanon idé med Amnio messe.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:00
Det ser da umiddelbart ud til at der er en del tilbud af den slags, måske man skal indskrænke det lidt, ligsom jeg har gjort med børnemessen så det bliver en mere målrette messe til din målgruppe.

Børnemessen var også som udgangspunkt tænkt som en messe for alle de webbutikker der findes med børntøj udstyr m.v, men som det har udartet sig så er det faktisk ikke dem der er flest af, da de som dig egentlig ikke har set fidusen.

Jeg synes jo det var et fantastisk tilbud for at få sat ansigt på sin butik, og få lidt netværk med de andre udstillere.

Jeg synes Iværk lyder som et spændende projekt, desværre har jeg travlt med egen messe ellers stod jeg gerne klar som hjælper derinde.

Hvilken type messe ville du gerne have, bare en blandet mellem alle brancherne det tror jeg ikke der kommer så meget ud af, men det ville være hyggeligt at hilse på alle aminoerne.

~Malene

Messearrangør Søby Promotion

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Skrevet kl. 20:28
Hej Malene

For så vidt, er jeg meget interreset. Men da jeg er nystartet, er budgettet til marketing meget lille. For de iværksættere som jeg har personlig kontakt med (og mig selv), snakker vi nok startpriser omkring 1000 kr. Jeg kan se at det ligger meget langt fra priserne på Iværk07 messen, så om det overhovedet kan lade sig gøre for de penge, er vel det store spørgsmål. Men mon ikke vi kunne lokke rigtig mange deltagere med (også ikke amino folk) hvis det var de priser som var grundlaget?

For mig er det dog ikke udelukkende et spørgsmål om at det skal være e-handels messe. Jeg søger blot at få kontakt med så mange som muligt i alle brancher hvor mit produkt kan anvendes. Som der står i et af citaterne på citat siden, så er målet ikke at få en ordre, men istedet en kunde.

Med venlig hilsen

Hans Poulsen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)