Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kodning af eget Wordpress theme

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg har aldrig kunne finde et theme som passer efter min behov, jeg har derfor besluttet mig for selv at kode det. Jeg har ingen erfaring med kodning, kun lidt små tags. Kan i hjælpe mig godt fra start, kender i nogle gode sider eller noget.

Alt feedback er velkommen

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:06

AHatProduction:

Godaften,

Jeg har aldrig kunne finde et theme som passer efter min behov, jeg har derfor besluttet mig for selv at kode det. Jeg har ingen erfaring med kodning, kun lidt små tags. Kan i hjælpe mig godt fra start, kender i nogle gode sider eller noget.

Alt feedback er velkommen

http://www.w3schools.com :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:01

Prøv at søge på youtube jeg mener du kan finde noget brugbart ellers mener jeg lynda.com har noget og ellers er der Headway som har en visual editor

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:54

Opti-web.dk | Henning:
ellers mener jeg lynda.com har noget

Det kan jeg bekræfte de har. 

Du skal nok regne med det kommer til at tage tid, hvis du både skal i gang med at lære at kode HTML+CSS plus at ændre i WordPress themes på en gang. Men hvis det er det du vil lære, synes jeg det er den rette vej.

Med Headwaythemes slipper du vist for at kode, men skal mere trække og slippe. Jeg har ikke brugt dem, da jeg engang tjekkede den kode den laver for en, og den var ikke god. Måske det har ændret sig. Men hvis formålet er, at du selv laver noget der hurtigst muligt ser ud efter dit hovede, så er svaret nok Headway-themes. Eller at betale dig fra det.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 07:19

Hvis du har mod på at lære det fra bunden ville jeg gå ind på nemprogrammering.dk. Der er en rigtig grundlag for at lære det helt basale fra bunden. Du skal dog være opmærksom på at Wordpress er opbygget noget anderledes end når du selv koder og evt. programmer et website fra bunden. Ingen er dele er noget du bare lære på en uge.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 08:54

Du kunne evt bare tage  det tema der passer dig bedst og så rette det til i stdet for at kode et nyt fra bunden

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)