Hej Jeg savner en fætter til "Jeg har et god tilbud til dig" nemlig "Jeg søger et godt tilbud". Kunne det være en ide? Jeg står ofte og har brug for en leverandør til det ene eller andet og det kunne være fint at søge det blandt Aminoer. Og så ville vi også kunne undgå søgning efter tilbud i de øvrige rubrikker. Hilsen Louise E |
Forslag: Jeg søger et godt tilbud
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Den burde være kørende en gang i uge 33/34. Dbh Martin |
Super idé..... Folk der giver tilbud, skal så bannes fra dette forum, hvis de begynder at argumentere for, hvorfor andres priser er for dyre/billige ![]() |
Slap af... De fleste mennesker har heldigvis en god selvjustits når det kommer til at svine konkurrenter, men der skal også være plads til, at underlige eller suspekte tilbud kan blive belyst. I bund og grund er vi her jo for at hjælpe hinanden og hvis jeg kan se, at en konkurrent muligvis er i gang med at snyde en anden her på Amino, er det så ikke i alles interesse, at jeg stiller et spørgsmål eller to? Hvis tilbudsgiveren har rent mel i posen skader det jo ingen, så længe jeg som spørger selvfølgelig holder det på et sobert og fagligt niveau! |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Den nye er på vej? Lækkert... kan knapt nok vente ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Måske kunne det så være en ide, at den del af forummet kun kan nås når man er registreret medlem? Derved undgår man at Google ikke gufler løs og forbipaserende "pistolsælgere" uden tilknytning til Amino bare skyder løs. |
Så er jeres bønner hørt :-) |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)