Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

byggestart

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
lige et hurtigt spørgsmål....????

jeg talte med en brolægger her forleden, som det var gået rigtigt galt med ang byggestart, så synes sku vi skal ta og gøre noget i stedet for at sidde herinde og brokke oz.. og det gælder oz mig selv, men synes sku de skal ned med nakken nu, jeg har selv tænkt på at gå til aviserne osv, men det bare lidt svært når man er alene, så hvis der nogle der er friske, synes jeg sku vi skal gøre noget ved det nu.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 18:02

Kan du ikke beskrive, hvad problemet med Byggestart er og hvad de gør som i ikke har skrevet under på i kontrakten?

Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:28
ikke for at være uforskammet, men kan du ikke lige præsentere dig:-)

det sku mere jeg ved jo ikke om du arbejder for dem?

men jeg kan sige dig så meget at jeg vil gøre alt for at dem der er blevet taget i røven får deres penge tilbage

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 23:00
Som du kan se i min profil hedder jeg Kristian Konradsen. Har intet med Byggestart.dk at gøre, synes bare det er synd for firmaer, at de bliver hængt sådan ud, hvis der ikke er en grund til det. Det er nok fordi jeg selv er på trapperne med en service, der minder LIDT om Byggestart bare indenfor en anden branche og vil da være træt af, at kunderne brokker sig over ting som de måske ikke lige havde læst i kontrakten.

Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:23

Hvis du har en klage over byggestart så gå til vores blog her på amino, eneste betingelse er at du ikke er anonym.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)