Hej Aminoer Jeg er en dreng på 15 år, der helt vildt godt kunne tænke sig at lave min egen webshop. Jeg har ideen og føler selv den er god, men problemet er jeg kun kan det grundlæggende html- og derfor ikke selv kan sætte den op, men heldigvis findes der mange online steder hvor man gratis kan lave den. Dog kan jeg kun tage mod betaling gennem PayPal, men er det nok og vil kunder stole på det? Med venlig hilsen, Andreas |
Andreas:Hej Aminoer
Jeg er en dreng på 15 år, der helt vildt godt kunne tænke sig at lave min egen webshop. Jeg har ideen og føler selv den er god, men problemet er jeg kun kan det grundlæggende html- og derfor ikke selv kan sætte den op, men heldigvis findes der mange online steder hvor man gratis kan lave den. Dog kan jeg kun tage mod betaling gennem PayPal, men er det nok og vil kunder stole på det?
Med venlig hilsen,
Andreas
Hej Andreas,
Hvis du virkelig tror på dit projekt og er villig til at investere penge i det, så synes jeg, at du skal kunne tilbyde betaling med diverse kreditkort. PayPal er et fint alternativ, men der er rigtig mange danskere, der stadig ikke er trygge ved PayPal eller kender til det. Der vil uden tvivl blive nogen kunder, der vil springe fra, hvis du kun tilbyder PayPal.
Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj