Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er PayPal nok?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er en dreng på 15 år, der helt vildt godt kunne tænke sig at lave min egen webshop. Jeg har ideen og føler selv den er god, men problemet er jeg kun kan det grundlæggende html- og derfor ikke selv kan sætte den op, men heldigvis findes der mange online steder hvor man gratis kan lave den. Dog kan jeg kun tage mod betaling gennem PayPal, men er det nok og vil kunder stole på det? 

Med venlig hilsen,

Andreas

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:18

Andreas:

Hej Aminoer

Jeg er en dreng på 15 år, der helt vildt godt kunne tænke sig at lave min egen webshop. Jeg har ideen og føler selv den er god, men problemet er jeg kun kan det grundlæggende html- og derfor ikke selv kan sætte den op, men heldigvis findes der mange online steder hvor man gratis kan lave den. Dog kan jeg kun tage mod betaling gennem PayPal, men er det nok og vil kunder stole på det? 

Med venlig hilsen,

Andreas

Hej Andreas,

Hvis du virkelig tror på dit projekt og er villig til at investere penge i det, så synes jeg, at du skal kunne tilbyde betaling med diverse kreditkort. PayPal er et fint alternativ, men der er rigtig mange danskere, der stadig ikke er trygge ved PayPal eller kender til det. Der vil uden tvivl blive nogen kunder, der vil springe fra, hvis du kun tilbyder PayPal.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 19:24

Tak for svaret!

Jeg har ca. 5000 kr jeg er villig til at investere i projektet, og ved ikke rigtigt om jeg kan få en hjemmeside lavet, så jeg kan tage imod diverse kreditkort og samtidigt få råd til vareindkøb. 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:57

Du skal være velkommen til, at kontakte mig så vil jeg gerne vejl. dig lidt igennem, startede selv for mindre end 2000 og havde omsætning for over 50.000 :) Du kan fange mig på privat besked eller Skype: LykkeMedia ;)

Mvh Lasse

Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 20:17

Tak Lasse, jeg har kontaktet dig på mail.

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:21

jeg kan klart anbefale dig Paypal. det er et nemt og god kundeservice.

men men men

jeg vil gøre dig opmærksom på 2 ting.

1 paypal kører deres egne vekselkurser, så det er i princippet dig en omkostning hver gang du overfører penge til din private bank i dk. Jeg anbefaler derfor du kører den valuta du modtager mest som hovedvaluta. Hvis det er DKK du vil mest vil modtage så lav den self. til en DKK paypal.

2. Du er intet værd hos paypal uden et VAT / CVR registrering. du vil få mange problemer uden et cvr nr.

paypal er ikke så kendt i dk hos slutbrugeren, men har den højeste troværdighed i USA og Asien.

Fra Gadbjerg
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:37
PayPal kan nemt komme til at virke meget utroværdigt. Jeg vil anbefale dig at investere i en betalingsgateway :-)
Held og lykke med det!
Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 20:43

Tak for dine råd!

Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 20:45

Hej Kasper

Nu er det sådan, jeg hverken selv kan eller har pengene til at få lavet en side med betalingsgateway, men ellers tak for rådet 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 15:25

En betalingsgateway kan "lejes" for 149 kr./mdr. hos Quickpay.

Jeg (www.nasiha.dk) har valgt en løsning med Euroline og Paypal - hvor jeg med Euroline kan tage alle kreditkort undtagen VISA/Dankort (kan godt jeg tage ren VISA) og jeg supplere så med PayPal til kunder med VISA/Dankort. Ved brug af PayPal skal du blot huske at bruge PayPals eget modul, da du derved kan tilbyde kunderne at betale direkte uden registring hos PayPal.

Euroline fungere på præcis samme måde som NETS, dog uden et oprettelsesgebyr og uden et årligt abonnement. Du skal huske, at det kræver en betalingsgateway for at kunne anvende Euroline.

Omkostningerne for overstående model vil kun være udgifter til betalingsgateway - eksempelvis Quickpay, så skal du ikke betale for de igangværende kvartal (bestiller du i dag, så får du februar og marts gratis), men for resterende måneder det første år. Ellers koster det 447 kr. + moms pr. kvartal. Derudover tager Euroline et mindre gebyr (1-3%) af beløbet og PayPal tager 2,80 kr. + 4% af beløbet.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)