nu begynder snakken om Iværk at tage til, så jeg vil lige gøre opmærksom på vores lille arrangement efter messen om lørdagen! |
Tilbage fra ferie - melder jeg mig klar ... men der må da være flere der er friske :-p
nu begynder snakken om Iværk at tage til, så jeg vil lige gøre opmærksom på vores lille arrangement efter messen om lørdagen! |
Tilbage fra ferie - melder jeg mig klar ... men der må da være flere der er friske :-p |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Lige for at høre - hvornår skal pengene så indbetales ?. |
Hov, ja! den er smuttet, der er lidt travlhed imellem ferierne. Mit kontonummer er 6610 2625774 (skandiabanken) Der skal overføres 229 kroner og sidste frist er den 3. september...
|
Hmm ingen kvinder. Så vil jeg gerne repræsentere mit køn og håbe at der kommer flere.
|
Det er super, Rikke! Der skal nok komme flere piger til...
|
Ja mon ikke der gør det - vi kan da altid håbe :) |
Jeg havde ellers oprindeligt tilmeldt mig, men nu er jeg jo blevet ansat på Amino siden, så jeg er nok også i gang med at pakke sammen på det tidspunkt. Meeeeen så kan det da være jeg støder til senere. ~ |
Jeg vil gerne tilmelde mig. Det plejer altid at være hyggeligt :-) |
Jeg melder mig også på vognen... Man skal gribe en mulighed som denne for at se tosserne bag tasterne, i en virkelig version.
|