Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. jeg overvejer at købe en webshop men jeg ved ikke helt hvordan det fungerer. skal jeg starte et enkeltmandsfirma eller hvordan gør man det?

Hvad skal jeg tænke på inden jeg går videre med det? 

Mvh Casper.  

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:03

Hej Casper,

Det er hårdt arbejde at starte en webshop op - og der er mange ting at se til.

Du kan godt starte et enkeltmandsfirma, men jeg råder dig til at sætte dig godt ind i hvad det at drive en webshop går ud på, inden du tager beslutningen.

Held og lykke med projektet :-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:22

Der skal ligges meget energi i, at få en webshop op at køre. Som du enten kan kode selv, eller bruge et Open source system som f.eks. prestashop. Eller til sidst vælge at betale for en.
Når du så har denne shop, så skal du jo også have nogle besøgene til den. Og da det ikke er ligesom butikken henne på hjørnet, som alle kan se når de går forbi. Så ligger der også meget arbejde i, at få denne gjort synlig på internettet. Og så kræver det jo også, man har et godt produkt der sælger.

Momsregistrering som sådan behøver du ikke, uden du forventer at have en omsætning på over 50.000 på en 12 mdr. periode. Men der kan selvfølgelig være store fordele i, at momsregistrere sig når man skal købe vare til sin shop, da man derved kan trække momsen.

Nu ved jeg ikke hvad du vil sælge. Man mange forlanger også, at man handler for f.eks. 20.000kr pr måned eller 200.000kr på et år osv. Så dette skal også lige undersøges inden man springer ud i shop osv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)