Skab dit marked. :) Da du har en unik vare, kan du gøre som Jannik Olander ( http://www.nialaya.com/celebrity ). Rejs rundt og få de kendte med på et billede sammen med dit produkt. Alle andre vil have hvad de kendte har. :)
Ja, jeg er fuldstændig enig. Jeg kan huske Von Dutch kasketterne. De blev ekstremt populære efter nogle kendisser fra USA havde gået med dem :)
Hvad med at prøve at lave en unik taske til prinsesse Mary, med hendes navn inden i på en elegant måde. Eller noget andet kreativ design. Såfremt du er heldig at hun pludeselig er i et blad med din taske, kunne helt sikkert hjælpe på salget :)
samme koncept, jeg har en kunde på tekstil siden (slynger.dk), hvor vi lavede en slynge til Mary og Federeiks barnedåb med broderet royalt logo.. tror dog aldrig slyngen blev brugt - i hvert fald blev den hverken set på TV eller Billedbladet
dog har du inspireret mig.. selvom jeg hellere vil have L.O.C.
det meste af det jeg også tænkte da jeg så taskerne er skrevet: sats højt, sælg dyrt, det er nogle sindssygt fede tasker.
Men jeg savner også historien bag, den skal du huske at have med....
Men før dig frem på højt niveau med det samme, jeg er sikker på at produktet kan bære det, i hvert fald hvis man bare kigger på billederne, hankene skal selvfølgelig også helst sidde fast og så'n ;)
Historien bag, selvfølgelig.. god ide! samt en detaljeret produkt beskrivelse. Også mht kvalitet, som pt er min prioritet nummer et, er overbevist om at kvalitet avler god omtale hvilket er den bedste marketing af alle. Jeg har 10 års erfaring med tekstil produktion og den bruges flittigt på netop kvalitet sikring.
Når man bor på Madagaskar og ting synes meget hurtigt at blive meget dyre, hvorfor muligvis jeg har mistet lidt overblikket på hvordan jeg lancere mit web site. Men det synes at være en generel holdning at zebu læder ikke er meget kendt i DK, samt at de fleste der ser tasker synes de er rigtig flotte. Det er jo næsten for godt til at være sandt
Tak til alle i denne tråd og så snart all-organic.net er oppe at køre og jeg skal introducere med en pæn Amino rabat
Og da det tilmed er en nyhed på markedet hvor du tillægger det værdi som noget eksklusivt, og "næsten" håndlavet (symaskine ØV!), så skal du i hvert fald være påpasselig med ikke at sætte prisen for lavt!
Husk at prishistorik går kun nedad medmindre du stopper produktionen og varen er i begrænset udlæg!
Så derfor er mit råd:
Sæt prisen så du har råd til at markedsføre, videreudvikle og evt støtte noget hvor de laver dem?
Tilbud skal du vente med til du har prøvet markedet af og ved hvad kunderne er villige til at betale
Kvinder bruger gerne mange penge på tasker, sko og accessories, - 350,- kr. for en taske er meget billigt. Hvis dine tasker er i ægte læder og du selv laver dem, synes jeg sagtens du kan tage 900 - 3000,- kr. for en taske... En lækker anilin vandbøffel "tailormade" taske ville jeg uden problemer give et par tusind for...