Jeg vi søger en professionel person der kan filme (film eller video) alle mulige slags forskellige reklameopgaver. Og du skal samtidigt være skrap til at redigere, have godt check på underlægningsmusik, lydeffekter og hvad der ellers hører til ....
Forestiller mig at du redigerer på en Mac m.m., der jo er meget populært i dag, men ingen betingelse selvfølgelig ....
Kontakt venligst min person om du mener at kunne magte ovenstående på professionel vis.
Vi har i massevis der anvender vores hjemmeside til samme formål, kig forbi hjemmesiden, post et opslag og du vil få masser af bud til de opgaver du måtte have ;-)
Kan ikke lige se hvor man poster et opslag i den kategori jeg i første omgang søger.
Kan du hjælpe lidt ... ?
Bedste hilsner,
Eric :)
PS: I øvrigt er der mange talenter der profilerer sig via vores produkt VIDEO EMAILS i USA (er netop kommet til DK dette koncept) .... Kan man annoncere for dette også på din Castingsite mod betaling ??
Meget sjovt ... mine venner og jeg er blevet helt vild med et amerikansk bluesband efter at jeg jeg modtog en Video Email fra dem .... den sidste er netop lige kommet ind: RONNIE LANE & THE TWISTERS
Du kan eventuelt kontakte min nabo, han producerer tv-reklamer såvel som industri-relaterede produkt-film/DVD'er og reklamer :) Du kan sige at Thomas henviste dig, hvis du beslutter dig for at kontakte ham.