|
Girafen kom i avisen
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
|
|
|
Invester ikke for dyrt.. du skal ikke undervurdere planmyndighedernes værktøjskasse i sådanne sager. Mine erfaringer siger mig, at kommunen eksempelvis kunne forbyde giraffen hvis de satte sig for det. Det afhænger som regel af mængden af klager på en sag. Sjældent der er opsøgende arbejde i forvaltningen pga underbemandethed... Så så længe giraffen er et hit er den nok ikke truet af udrydelse. |
> du skal ikke undervurdere planmyndighedernes værktøjskasse i sådanne sager. |
Spørgsmålet er om folk fra kommunen overhoved ville kunne se den ikke var levende |
![]() Jeg er jeg bestemt ikke sikker på det. Jeg vil i hvert fald påstå, at der er embedsmænd i administrationen der har mindre hjerneaktivitet, ja aktivitet i det hele taget, end den planlagte glasfiber-ko :) |
Ministeren har da fået en ko op på sit kontor, en ko der stod på landsskuet, og som alle de fine herrer skulle lave en underskrift på, og efter skuet er den kommet op på kontoret Mvh Allan |
Så fik jeg mig lige en bjørn "Samson" til samlingen også. Den kan også ses her: http://www.hedestoker.dk/page.asp?id=94 Ønsker mig elefanten som er nederst, den er i fuld størrelse sejt-) Mvh Allan |