Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Girafen kom i avisen

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Mener den koster omkring 8000,- + moms og fragt og 9500,- hvis du skal have en kalv med

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:11
Allan, det bliver desværre nok lidt for kostbart til det konkrete (private) projekt. Men tusind tak for hjælpen! :)
Tilmeldt 22. May 06
Skrevet kl. 11:17
Ja de er desværre lidt dyre så det forstår jeg godt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:41
Sjovt nok er nogle af kunst-køerne på Lauritz (fra CowParade) vurderet til næsten det samme - 10k, og flere af dem er kun budt op i det halve. Så måske skulle jeg snuppe en af dem, og så bare male den hvid selv :)
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:59
Dato: 26-07-2007 00:39:30 Forfatter: Anders Christensen Det var da en sjov idé - Jeg tænkte straks på ml-flyt (http://www.ml-flyt.dk/) i Århus der har en giraf som en del af deres logo.

Gad vide om jeg kan finde på noget kreativt at hænge ud af vinduet fra mit kontor på 3. sal i Århus C, der kommer en del folk forbi nede på gaden så tæt på strøget...

Invester ikke for dyrt.. du skal ikke undervurdere planmyndighedernes værktøjskasse i sådanne sager. Mine erfaringer siger mig, at kommunen eksempelvis kunne forbyde giraffen hvis de satte sig for det. Det afhænger som regel af mængden af klager på en sag. Sjældent der er opsøgende arbejde i forvaltningen pga underbemandethed... Så så længe giraffen er et hit er den nok ikke truet af udrydelse.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:12

> du skal ikke undervurdere planmyndighedernes værktøjskasse i sådanne sager.

Jeg bor heldigvis i landzone, så jeg kan da ikke forestille mig, at min påtænkte glasfiber-ko kan give nogle problemer. De er velkommen til at komme og teste den - den er garanteret sygdomsfri

Iøvrigt, hvis myndighederne skulle kæmpe mod alt det ulovlige der foregår på landet, så fik de sgu nok at lave hehehe Det er først når man flytter herud, at man finder ud af, at de mest kriminelle områder i Danmark ligger langt fra Christiania :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:24

Spørgsmålet er om folk fra kommunen overhoved ville kunne se den ikke var levende

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:30
> Spørgsmålet er om folk fra kommunen overhoved ville kunne se den ikke var levende

Jeg er jeg bestemt ikke sikker på det. Jeg vil i hvert fald påstå, at der er embedsmænd i administrationen der har mindre hjerneaktivitet, ja aktivitet i det hele taget, end den planlagte glasfiber-ko :)
Tilmeldt 22. May 06
Skrevet kl. 14:08
Ministeren har da fået en ko op på sit kontor, en ko der stod på landsskuet, og som alle de fine herrer skulle lave en underskrift på, og efter skuet er den kommet op på kontoret

Mvh Allan

Tilmeldt 22. May 06
Skrevet kl. 22:42

Så fik jeg mig lige en bjørn "Samson" til samlingen også.

Den kan også ses her: http://www.hedestoker.dk/page.asp?id=94

Ønsker mig elefanten som er nederst, den er i fuld størrelse sejt-)

Mvh Allan

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)