Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der andre end freindtex

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

jeg har en kone der kunne tænke sig at sælge lidt tøj til home partys for at tjene en lille mønt.

spørgsmålet er om der findes andre firmaer end freindtex med samme princip.

det ser super professionel ud men tøjet er bare for dyrt kan man måske finde noget billiger.

ved godt tit hænger kvalitet og pris sammen men i disse tider vil folk heller have 2 billige bluser end 1 dyr :)

på forhånd tak for hjælpen.

Ps alt andet mlm der ikke har med tøj og gøre har ingen interesse

Mvh Rasmus

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er tøj til voksne, så har jeg heller ikke hørt om andre end Friendtex.

Der findes enkelte butikker/webshops, der tilbyder at komme hjem privat og demonstrere et udvalg, hvis man samler minimum 4-5 veninder, og så får man provision af aftenens omsætning - På den måde kan man sikkert godt tjene en lille skilling i ny og næ, men man er jo så "kun" værtinde og ikke selvstændig konsulent.  

Hvis du søger på: værtinde tøj Google, så kommer der et par forskellige firmaer frem, men langt de fleste er inden for børnetøj - f.eks. www.norlie.dk, www.milkcopenhagen.com, og www.kools.dk

Ved ikke om det kunne have interesse?  (jeg kender intet til de pågældende koncepter, skal jeg skynde mig at sige) 

Hvad med smykker? Er det helt udelukket? ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Herning
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige sendt dig en pb :)

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allan

det er osse det hun støder på når hun søger google men det var en mulighed vis man kunne finde en webshop og forhandle lidt for dem.

Hun har været smykkesælger og ligger inde med et kæmpe parti stadig der var for lidt i det syntes vi så desværre :)

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

RasmusBB:

ved godt tit hænger kvalitet og pris sammen men i disse tider vil folk heller have 2 billige bluser end 1 dyr :)

på forhånd tak for hjælpen.

Ps alt andet mlm der ikke har med tøj og gøre har ingen interesse

Mvh Rasmus

Hej Rasmus

Har ikke noget forslag til dig mht. alternativer, men folk er vel forskellige, hvis "folk" ikke ville have "de dyre produkter" så var forretningen vel lukket for længst og den type forretning som du efterspørger ville være mere udbredt.

Jeg vil hellere have kvalitet frem for kvantitet, og hvis folk hellere vil have 2 billige fremfor en dyr, så er det vel mere H&M fremfor MLM vejen... Hvis det hænger sådan sammen som du siger, hvad skulle grunden så være til at have sådan et tøjhomeparty.

MLM homeparties er efterhånden også ved at være noget sjældne, med mindre det er tupperware, lys eller andet som ikke indbyder til løbende kunder.

Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)