Kookle.dk er det nye underholdnings site, der viser alle de sjove og crazy videoklip fra det store Youtube. Således behøver du ikke længere selv at gå på jagt efter dem, du kan blot nøjes med at besøge kookle.dk
Men... Men... Men... Det findes en masse af disse sider, så konkurrencen er stor, når det gælder om at få fat i brugerne. Derfor skriver jeg her inde, for at høre om i kunne komme med nogle tips til, hvad i tror der skal til for at erobre brugerne over til min side.
Da sitet er temmelig nyt kunne en smule feedback heller ikke være ringe
Personligt kan jeg rigtig godt lide jeres side. Den er let at navigere rundt på, søgefunktionen virker og det er et kæmpe plus at man kan dele på de sociale medier, som faktisk er en af de første ting jeg tænkte at DET ville jeg ikke kunne undvære.
Jeg sidder og tænker google kampagner, men jeg er faktisk ikke engang sikker på hvor meget det ville give. Man ender altid på sider som denne via links fra folk man kender (jeg googler i hvert fald ikke "sjov video"), så jeg tænker at facebook o.lign er vejen frem.
Få folk til at dele nogle sjove videoer, vær selv aktive derinde og så tror jeg faktisk at det kommer af sig selv (jeg har allerede delt den hammer morsomme video med turbo-geden på min facebook) ;)
Den største grund til at jeg går væk fra ellers meget sjove sider, er når jeg går ind flere gange i træk og ser at der ikke er kommet nye videoer siden sidst, så opdatering konstant tror jeg er altafgørende, men til at starte med handler det bare om at få folk til at lære jeres side at kende.
Super lækkert at høre, er rigtig glad for din feedback, den sætter jeg virkelig stor pris på. Vi satser allerede stort på facebook og lignede medier, men problemet er at få folk til at "synes godt om" og ligeledes at dele videoer på facebook. Ved ikke om der er mere vi kan gøre på siden for at få folk til at dele siden og dens videoer?
Selv tak :) Det kan sagtens være at der dumper andre Aminoer ind på et tidspunkt med flere krav end mig, men mine krav er at det skal være nemt at finde det man selv synes er sjovt, god kvalitet og nemt at dele -> de krav opfylder i.
Det handler nok allermest meget om netværk. Hvis i deler videoerne på en facebookside som kun 19 af jeres venner synes godt om, så bliver det ikke rigtig bredt ud. Del det eventuelt også på jeres egne facebookprofiler, få venner til at like videoer (da det jo så bliver delt ud til alle deres venner osv). Det er meget svært at gøre siden kendt kun på baggrund af likes på siden kooke.dk på fb, men jeg håber at det lykkes for jer :)
.. og jeg er slet ikke i tvivl om at folk kommer til at dele, når de først har fattet at siden eksisterer. Jeg nægter at tro på at der findes mennesker som besøger sider som jeres for at få sig et godt grin, UDEN at dele dem med enten kollegaerne, konen eller vennerne på facebook. Uanset hvad, så vil det blive delt ud - først og fremmest tror jeg i skal have fokus på markedsføringen og så kommer resten af sig selv - ikke at jeg dermed siger, at i kommer til at være danmarks største, men der er potentiale :)
Den er nu delt med mine 400 facebookvenner i hvert fald. Det er da en start ;) (og jeg griner stadig over den ged)
Takker igen mange gange for dine gode råd og komplimenter. Tror du har ret, men jeg tænker også selv at når kun 19 synes godt om indtil videre skræmmer det nok andre væk, da der ligesom skal være en vis masse før folk tør gør det samme. Kunne det evt. have en vis rolle?
Der ligges mellem 10 og 16 videoer ind dagligt, men ved ikke om det er for lidt? Det kunne evt. være vi skulle skrue lidt op for det
Bum, det er et godt spørgsmål. Jeg vælger at holde øje med jeres side den næste tid - synes det er herre morsomt med sådanne videoer, men jeg er ofte for doven til selv at finde dem. Skal nok give dig feedback på en PB hvis jeg falder over ting, som er trælse :)
men jeg tænker også selv at når kun 19 synes godt om indtil videre skræmmer det nok andre væk, da der ligesom skal være en vis masse før folk tør gør det samme. Kunne det evt. have en vis rolle?
Måske. Det kan godt være. Selv ville jeg være ligeglad med hvor mange der synes godt om, men det kan da godt være.
Det vigtigste er jo nok næsten at folk skal have en god grund til at synes godt om. Rent faktisk tror jeg at det bliver delingerne fra brugere der får betydning for jer - også mere end de som synes godt om jeres facebookside. De er "ligegyldige" hvis de ikke er aktive. Så jeg ville ikke lægge så stor indsats i at få folk til at synes godt om jeres side, men lægge indsatsen i at få folk til at opdage at i eksisterer, da en vis procentdel så automatisk vil synes godt om, og en vis procentdel vil dele jeres indhold.