Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skulle i benytte min side, hvad mangler så?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hvide design er bedre end det andet, men stadigvæk ikke helt i top :/

Synes baggrunden er lidt for kedelig, prøv at lave den mørkere, eller lav et eventuelt mønster, bare det ikke bliver noget vildt og ekstremt.

Jeg synes ikke det passer så godt at titlerne er sorte. Det udskiller sig lidt for meget fra resten af siden, hvilket er irriterende når man ser videoerne.

En af de ting ved din side, der er bedre end retardo.dk, er at du lægger mange flere daglige videoer op. Derfor synes jeg også du burde skrive det.

Måske skulle du gøre sådan så man kunne oprette en bruger. Man kan så via. den bruger nemt indesende materiale, nemmere kontakte dig, og du kunne evt. lave forskellige konkurrencer, om gavekorts og andet gøgl. Det vil tiltrække folk, og gøre sådan så de vælger din side.

Du kunne også lave sådan, så når en video er færdig, står der 'Del med Facebook', eller 'Like på Facebook'.

Måske gik jeg lidt Off-topic der, men håber det kunne bruges.

Er stadigvæk ikke helt tilfreds med enten det nye- eller gamle design, desværre :(

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:43

Måske du skal ahve en om os side + kontakt info i bunden. Nok ikke det som gør hele forskellen men synes bare lige det manglede :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 22:32

Hej du.

Rigtig flot site, er meget imponeret over det faktisk.

Jeg synes såmend det mørke design er med til at gøre det lidt underground agtigt, hvilket det jo også er:-) Må man egentlig godt bare uploade andres videoer og sådan fra youtube og vimeo, eller spørger I dem om lov først?

Jeg vil da helt sikkert kigge med på jeres side og synes det er genialt logo med kaffekoppen, det er jo lige hvad man har brug for en gang imellem, en kop kaffe og lidt latter, specielt som selvstændig:-)

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 22:48

Hej

Synes du har en rigtig fin side i har

(Kun en ide)

Ved ikke om det ville være en fordel at havde sådan folk selv kunne lægge deres egene videoer op på jeres side sådan nogle som os iværksætter kunne ligge film op på jeres hjemmeside for efter vi kunne bruge det på hjemmeside evt. ved at ligge det på jeres side og lave sådan folk fik et link til deres hjemmeside ved at uploade en film på jeres side Håber det hele giver mening :)

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:39

Hejsa

I må undskylde at jeg ikke har fået svaret på de sidste indlæg i denne debat, men har simpelthen haft så travlt med eksamener og kookle.dk. Jeg har fulgt største delen af Jeres råd og har i den sidste uge arbejdet hårdt på, at få hjemmesiden til at leve op til de stillede krav/råd.

Bl.a. lød rådene til hjemmesiden (kookle.dk), at den var for mørk, rodet og ikke specielt OS (Iphone og Ipad) venlig. De ting og et par stykker mere har jeg taget til mig, hvilket i den seneste uge har været mit mål at få kookle til at leve op til.

Det er nu sket og hjemmesiden står nu klar med et helt nyt design og enkle nye funktioner, der gerne skulle leve op til de forventninger og ønsker i måtte have til en underholdnings site som Kookle.

Efter de mange ændringer på siden kunne jeg virkelig godt tænke mig at få et par erfarne øje ind på siden igen, da jeg med garanti har overset et eller andet.

Kom gerne med kritik, komplimenter og idéer til ændringer, det vil jeg sætte pris på Smile

Direkte link til kookle.dk: HER

Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:51

Gab.. det er jo bare endnu et ripoff af retardo.dk... :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 03:57

Jeg ville nok lave menuen i toppen mindre, så man faktisk kan få et overblik over de nye videoer LIGE når man lander på siden - på den måde er man ikke i tvivl om at det er en video-side man er landet på.

Få synliggjort SYNES GODT OM knappen mere, så folk trykker på den uden at tænke sig om, og slå så meget deling til som muligt. Kobl den evt. til en Facebook-side, som i opdaterer med en video eller to i ny og næ. Det er med til at trække folk ind på siden fra tid til anden.

Dog tror jeg måske i vil få svært ved at tjene på siden? Det er jo ikke en side man klikker sig aktivt rundt på, man kører bare videoerne igennem og så er man ude igen :) Men nu har jeg ikke så meget forstand på det endnu - jeg ville bare mene at det kunne gå hen og blive svært både at holde interessen og udgifterne ved lige.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)