Det hvide design er bedre end det andet, men stadigvæk ikke helt i top :/ Synes baggrunden er lidt for kedelig, prøv at lave den mørkere, eller lav et eventuelt mønster, bare det ikke bliver noget vildt og ekstremt. Jeg synes ikke det passer så godt at titlerne er sorte. Det udskiller sig lidt for meget fra resten af siden, hvilket er irriterende når man ser videoerne. En af de ting ved din side, der er bedre end retardo.dk, er at du lægger mange flere daglige videoer op. Derfor synes jeg også du burde skrive det. Måske skulle du gøre sådan så man kunne oprette en bruger. Man kan så via. den bruger nemt indesende materiale, nemmere kontakte dig, og du kunne evt. lave forskellige konkurrencer, om gavekorts og andet gøgl. Det vil tiltrække folk, og gøre sådan så de vælger din side. Du kunne også lave sådan, så når en video er færdig, står der 'Del med Facebook', eller 'Like på Facebook'. Måske gik jeg lidt Off-topic der, men håber det kunne bruges. Er stadigvæk ikke helt tilfreds med enten det nye- eller gamle design, desværre :( |
Måske du skal ahve en om os side + kontakt info i bunden. Nok ikke det som gør hele forskellen men synes bare lige det manglede :-)