Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med, uden eller hele pakken.....spørgsmål om www foran domænet

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Grubbe:

Du fik et minus fordi det du siger er forkert. Du skriver:

Gita Street:
Det er lidt nemmere at lave et subdomæne der hedder cdn.mitdomæne.dk bagefter 

Det er hverken nemmere eller sværere at oprette subdomæner, baseret på om dit site har www foran eller ej. 

Problemet er ikke oprettelsen af subdomænet i sig selv, men du har besluttet dig for at jeg er forkert på og skal have straffepoint for det, fremfor at lære noget nyt. God vind Yes

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:21

Gita Street:
Problemet er ikke oprettelsen af subdomænet i sig selv, men du har besluttet dig for at jeg er forkert på og skal have straffepoint for det, fremfor at lære noget nyt. God vind

Du må meget gerne dokumentere hvordan det er nemmere at lave et subdomæne der hedder cdn.mitdomæne.dk bagefter jeg har oprettet www.mitdomæne.dk, ellers kan jeg ikke se hvordan hverken jeg eller trådstarter kan bruge den information til noget.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:31

Niels Henriksen:

Jeg vælger som regel uden www. Du skal ikke tage hele pakken fordi så vil du have duplicate content da domæne.dk og www.domæne.dk vil ses som 2 forskellige domæner med samme indhold.

Men du skal bare være konsekvent når du vælger. Så enten med eller uden.

Helt enig.

Google's Matt Cutts har lavet følgende video om subdomæner eller undermapper.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:43
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Kasper Grubbe:
Du må meget gerne dokumentere hvordan det er nemmere at lave et subdomæne der hedder cdn.mitdomæne.dk bagefter jeg har oprettet www.mitdomæne.dk, ellers kan jeg ikke se hvordan hverken jeg eller trådstarter kan bruge den information til noget.

Med den attitude er min velvilje jo ikke så stor til at uddybe hvad jeg mener, vel ;-)

Ville alligevel bruge din blog som eksempel. Den svarer dog både med og uden www. Bare med to forskellige sites, så jeg forstår godt du ikke forstår budskabet. Men du lærer lidt mere ved ikke at virke direkte fjendsk over for folk noget du ikke forstår. 

Men fred være med det. Det er ikke mit problem.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:13

Kim Wissing Petersen:
Hvad ville i vælge: Med, uden eller hele pakken.

Til dit formål (mobiler) ville jeg vælge uden www, såfremt det ikke giver problemer med appels mystiske produkter.

Herefter er det bare at være konsekvent og kun linke internt til den valg version (ikke noget med index.html) og alle backlinks skal naturligvis pege rigtigt. Peger de på din 301 redirect taber du pagerank.

Har du styr på .htacccess og webmaster tools ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Gita Street:
Ville alligevel bruge din blog som eksempel. Den svarer dog både med og uden www. Bare med to forskellige sites, så jeg forstår godt du ikke forstår budskabet. Men du lærer lidt mere ved ikke at virke direkte fjendsk over for folk noget du ikke forstår. 

Ja, min blog har levet et dumt liv på en delt webserver som har haft problemer, private ting har det dog med at blive nedprioriteret. 

Men du kan kigge på andre sites som jeg har fingre i til dagligt (som redirecter):

http://mmm.dk/

http://woman.dk/

http://costume.dk/

Gita Street:
Med den attitude er min velvilje jo ikke så stor til at uddybe hvad jeg mener, vel ;-)

Jeg synes bare det er synd for trådstarter og andre at du ikke vil uddybe dine argumenter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 01:19
Har faktisk ikk tænkt over, så en meget interresant emne, men faldt over denne rimelig uddybende youtube forklaring, http://m.youtube.com/#/watch?v=58TWLUKpOdI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D58TWLUKpOdI&gl=DK , udfra det han fortæller, vil der ikke være det store forskel, hvis man bruger 301 redirect enten uden www til www og omvendt, nu da jeg overhovedet ikke har forstand på seo overhovedet, er jeg også interreseret at vide, hvad hvis man f.eks. Har kørt med uden www i flere år derefter skifter det til www, med denne her 301 redirect, vil man så ikke få samme linkbuild?

Med venlig hilsen
Michal
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 07:33

Hej jonas

Jeg lurer lidt videre på hvordan vores afspiller opfører sig i forhold til www eller ej og tager en snak med vores hoster VPS-pro, han er super hjælpsom. Jeg har først lige i går begyndt at stikke snuden ned i google web.-tools men mon ikke jeg får det lært efterhånden, selvom jeg er rimelig grøn på IT-området.Big Smile

Kim

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:34

Dorio:
hvad hvis man f.eks. Har kørt med uden www i flere år derefter skifter det til www, med denne her 301 redirect, vil man så ikke få samme linkbuild?

Skifter du efter mange år, vil alle de links der peger på "uden www" tabe en smule i værdi, når du skifter.

Sådan fungerer en 301 redirect desværre.

Om det så kan betale sig ? Ja det vil jo afhænge af om du har mange indgående links til www udgaven, som du efterfølgende vil få gavn af og som dermed giver mere værdi, end det tabte ved skiftet.

Umiddelbart vil jeg i den situation forslå, at du vedholder din "uden www" og laver en 301 redirect fra www til uden www - på den måde får du gavn af alle de links der ligger til din www version.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)