Hej, Nogle der kender "stedet", hvor man måske samlet kan købte software med øje for videresalg. Og med software tænker jeg på windows, office, sikkerhedsprogrammer som Norton, Mcafee, bullguard osv. Findes der et sted hvor man kan købe det meste samlet. Eller skal man have kontakt i dem hver især? Kan også se de fleste steder kan man bestille OEM verisoner over nettet uden køb af hardware (som licensen vist ellers kræver). Og hvis man nu ikke sælger hardware er det jo rimeligt svært at konkurrere på prisen. Da de fleste nok vil vælge at købe en OEM version. Kunne man tænke sig, at man f.eks. kunne købe en stor kasse mus, og gav sådan en hardware mus gratis med i købet. Og så på denne måde kunne sælge OEM verisoner? Synes måske det er lidt "småt" de hænger sig sådan i de OEM licens regler, da alle alligevel kan købe disse overalt uden hardware. Mener også jeg på et tidspunkt støtte på en side, hvor retten har dømt man ikke kunne forlange at disse OEM versioner kun måtte sælges med hardware (Tror jeg fandt denne side http://www.version2.dk/artikel/tyskere-vil-saelge-brugte-microsoft-programmer-til-dansk-spotpris-46684 ) |
Prøv Tech Data og Ingram Micro. De er vist begge distributører for de mærker du nævner.
Mvh Carsten