"Jeg har brug for et website, og mit budget er 5000,-" Hvor tit har man som freelancer ikke fået denne linie som projektbeskrivelse. Jeg vil ikke tage stilling til om det er for lidt eller for meget. Jeg vil meget hellere vide hvad man forventer til den pris. Vi er kommet dertil hvor internettet ofte er den primære markedsføringskanal. Er det nok med et system hvor man kan lave alle de sider man har brug for ? Og hvad gør vi ved designet. Glæder mig til at høre noget input. // Sebastian |
Det var mange spørgsmål - og du har helt ret, priserne på websites og webshops presses mere og mere, det skyldes i stor udstrækning af enhver med en computer kan downloade noget og så lave et eller andet.
Men rammer det så målgruppen, får du rådgivning også efter dit køb? Det tillader jeg mig at tvivle på. Det er rigtig nemt at lave en eller anden side, men at sørge for den får opmærksomhed og visuelt vækker modtagernes interesse, det tillader jeg mig også at tvivle på. En computer og mus erstatter ikke erfaring, det tager lang tid at lære hvordan målgruppen rammes.
Priskrigen nyder kunderne godt af - da vi f.eks. også giver ret gode tilbud, specielt her på Amino. Du skal være velkommen til at kigge forbi vore site - så kan du se lidt om hvad vi kan tilbyde dig.
Og hvis du er i tvivl, så spørg endelig løs.