Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan snyder du Google :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:48
Jeg undrer mig lidt over følgende:

"Det er der ingen tvivl om. Men de, der ligger på
øverst, er manipuleret på en eller anden måde via
søgemaskineoptimering," siger Marcel Fuursted.

Jeg benytter ikke noget fusk og humbuk, men har allerede nogle førstepladser med acenet.dk, blandt andet på php 5 webhotel, ruby on rails webhotel, ror webhotel, bare lige for at nævne dem jeg lige kan huske.

Så det kan altså sagtens lade sig gøre med en ordentlig side uden at skulle bruge "snydetricks".

Men det er da god reklame for jer at I har fået den artikel med der.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:50
Jeg siger heller ikke, det er snydetricks - jeg siger, at de som regel er manipuleret på én eller anden måde. Traditionel søgemaskineoptimering (linkbuilding, titles, osv) er jo manipulation

/Marcel Fuursted

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:54
Det er vist nærmere et spørgsmål om hvordan man får sine links ud, så længe de kun kommer fra relevante sider, så synes jeg ikke det er manipulation, og at man har en side med titles, overskrifter og indhold der matcher hinanden vil jeg ikke kalde manipulation, nærmere godt håndværk da det også for folk med f.eks. skærmlæsere er fedt at der er en ordentlig sammenhæng mellem tingene.

Men jo, hvis man baserer sin placering på link-databaser rundt omkring på nettet, så er det jo lidt noget andet :-)

Hvordan har I egentligt fået jeres artikel ud?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:25
Rigtig god artikel. Kan godt li at de har haft fat i Google for at høre dem ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:37
Godt PR arbejde!

Dbh Martin
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:37
Kan da godt se nogle aspekter i det snyderi - som det jo er - som kan betegnes med en række tillægsord. Mener jeg i en anden tråd har udtrykt en holdning til cloaking... kan udmærket se ideen bag - og behovet er der - men behover er vel opstået på grund af snyderi generelt - og så er lige pludselig ude i at diskutere hvorfor vi ikke alle bare kan køre 80 km/t forbi vore skoler; "det gør alle andre jo også!"

Men når det så er sagt - fin artikel - der ikke fejet noget ind under tæppet - og som Niels pointere, cool lige at høre Googles kommentar omkring cloaking.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:42
Dato: 25-07-2007 10:36:39
Forfatter: Martin Thorborg
Godt PR arbejde!

Dbh Martin

Det kan vi udelukkende takke Hans Kjer for - Guld værd, som du også ved :)

Ja, vi er helt vilde med det med Google - især fordi vi har lagt en PR strategi hvor vi var forberedt på den slags hehe

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 10:58
Forfatter:Marcel Fuursted Sådan snyder du Google :-)

Hej Marcel

Rigtig godt PR arbejde, ikke mindst set i lyset af, at de har taget Google med i artiklen!

Lige en kommentar til "snyd":
Snyd og snyd.... Nu skal vi lige huske på, at Google ikke er Internettes store politibetjent, der bestemmer hvad Du må lægge på
Dine hjemmesider og hvilke teknikker Du må bruge for at frembringe indholdet på Dine hjemmesider. Det er dansk lov der gælder her
og ikke Googles lov. Men Google har naturligvis ret til at bestemme hvilke hjemmesider de optager i deres eget index, og hvilke
retningslinier man bør følge, for ikke at risikere at blive smidt ud af deres index!

Hvis man har ondt et hvis sted over, at I tilbyder Cloaking til Jeres kunder for at hjælpe dem til at få en god placering på Google, så
svarer det jo til at man også skulle blive pigesur over, at man er dygtig til at skrive og udsende pressemeddelelser, og i højere grad
end andre opnå at få sine pressemeddelelser til at blive til omtale i medierne! Eller at man går og surmuler over at naboens selleriknolde er
større end ens egne, bare fordi han/hun "manipulerer" dem ved at anvende gødning!

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:04
Dato: 25-07-2007 10:58:24 Forfatter: Grosen Friis          [grosen.com]
Forfatter:Marcel Fuursted Sådan snyder du Google :-)
Hej Marcel Rigtig godt PR arbejde, ikke mindst set i lyset af, at de har taget Google med i artiklen! Lige en kommentar til ''snyd'': Snyd og snyd.... Nu skal vi lige huske på, at Google ikke er Internettes store politibetjent, der bestemmer hvad Du må lægge på Dine hjemmesider og hvilke teknikker Du må bruge for at frembringe indholdet på Dine hjemmesider. Det er dansk lov der gælder her og ikke Googles lov. Men Google har naturligvis ret til at bestemme hvilke hjemmesider de optager i deres eget index, og hvilke retningslinier man bør følge, for ikke at risikere at blive smidt ud af deres index! Hvis man har ondt et hvis sted over, at I tilbyder Cloaking til Jeres kunder for at hjælpe dem til at få en god placering på Google, så svarer det jo til at man også skulle blive pigesur over, at man er dygtig til at skrive og udsende pressemeddelelser, og i højere grad end andre opnå at få sine pressemeddelelser til at blive til omtale i medierne! Eller at man går og surmuler over at naboens selleriknolde er større end ens egne, bare fordi han/hun ''manipulerer'' dem ved at anvende gødning! /Grosen Friis

Hehe! Ja, der er mange aspekter og gode argumenter når man vender og drejer tingene - og sammenligner med lidt mere håndgribelige ting ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)