Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop lancering - hvad synes I om synet?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart en menulinje til de enkelte kategorier - det vil hjælpe en hel del på navigeringen.

Derudover bør priserne nok ændres fra "kr99" til "kr 99"
Til priserne hvor der er tilbud - bør der ikke stå, hvor meget kunden reelt set sparer? 

Skal Instagram billedet være så stort? Synes det stjæler utrolig meget fokus på forsiden.
Derudover bør de forskellige sociale medier måske nærmere ryge ned i footeren - så de er repræsenteret på samtlige sider. Så kan kunderne nemmere "like", hvis de finder webshoppen interessant mens de handler, fremfor at skulle bladre tilbage til forsiden.

Det samme gælder for betalingsmulighederne. Det kan kunden også nemt have glemt, når først han/hun har siddet i 3 minutter og set på siden. 

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:02

Shills laver super fine produkter :)  

Såfremt du får det op og stå, så har jeg flere produkter, som måske kunne have din interesse. 

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 35
Fra  BlackHead.dk Skrevet kl. 15:47

det vil jeg meget gerne høre om jacob :-)

jeg har nogle gode pr folk ved min side, så det kommer hurtigt ud. det garantere jeg ;)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 16:11

Jeg forsøgte at handle hos dig. Men da jeg gik til betaling, blev jeg mødt af en fejl:

"Welcome

Please login to use the PayPal Sandbox features."

Lidt ærgerligt.

Et hurtigt spørgsmål. Der står "CVR: Afventer". Betyder det at du endnu ikke er momsregistreret og at jeg ikke betaler moms for varerne?

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 35
Fra  BlackHead.dk Skrevet kl. 16:20

Alt bliver afregnet til det, og havde møde med min revisor i går som sagde at jeg når jeg fylder 18 d. 25 marts, skulle opgive det :-)

Men jo selvfølgelig kommer det.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 16:32

Okay! :-)

Sig til når betalingen virker. Hvis der ikke går for lang tid, får du mig som kunde.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)