Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en person/er med Trading Firma (hurtigst muligt)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kanon produkt og stilrent koncept til en ganske enestående chance.

------------------------------------------------------------------------------------------------------>>>

Jeg har fundet et kendt men ikke så brugt it-produkt, som ikke er lanceret i Danmark på nuværende tidspunkt.

Jeg vurderer dette produkt kan sælges med en rimlig god avance, da det kan kategoriseres ind under et "must try" forbrugsprodukt. Jeg vil mene at det må være et stort plus at være én af de første på markedet til at sælge dette produkt, da det blir rift om det og en forbrugerbølge uden lige.

Jeg har selv gået rundt i noget tid og tænkt på at oprette et trading firma, men har desværre ikke haft forudsætninger til det. Det er jo rigtige mange forhold der skal tages i betragtning. Derfor lader jeg et andet trading-firma klare evt. shipping og korrespondance.

Skriv hvis du/i ejer et trading firma og kunne være interesseret i at stå for korrespondance og evt. shipping.

Mvh

København Ø

Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil kunne hjælpe dig med indkøbet af produktet samt hele logistik delen. Dette er vi eksperter i hos MPASIA Sourcing. Især hvis leverandørene ligger i Asien.

Ser frem til at høre fra dig snarest muligt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)