|
Jeg kan vist lige så godt sige det som det er, Jan Winum fra The Rock *N* Roll Magazine // http://www.therockandrollmagazine.dk har lokket mig ud i noget snavs. Inden for et par dage, så vil i se mig iført slips og motorsav og så er der vist sagt nok om den sag ;-) Dbh Martin |
Lokket ud i noget snavs!
|
|
![]() Men dit profilbillede ser nu ud til at blive meget spændende, synd det ikke er i en højere opløsning så vi kan grine/græde/græmmes over det allerede nu. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
![]() I det mindste er du den, der ser bedst ud på billederne. Det minder mig om, at vores SØDE makeup pige er løbet tør for make up.... Hyggelig dag var det nu. å vi gøre om under andre omstændigheder. Håber det kan give aminoerne et afbræk fra den travle tilværelse. Et ekstraordinært langt interview følger billederne. Og jeg kan se at du har lavet verdenspremiere i form af et smugkig af et af billederne i din avatar. |
søger ligesindede i Sønderjylland
![]() Selvom det måske kunne være interessant at se i relation til en virksomhed - at se den være nær døden, og så få kunstigt åndedræt. |
|
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ha ha. Helt som vi snakkede om Martin. Det fortæller en del om dig, at man bider mærke i slipset før motorsavsmassakren. |
søger ligesindede i Sønderjylland
|
Dbh Martin |
|
Martin har en skjult drøm, som han engang skrev om i sit nyhedsbrev. Denne drøm går ud på hver weekend at spænde traileren efter bilen, og så ellers køre ud i skoven og save brænde med en stor macho-sav, og herefter knokle alt træet hjem i garagen ![]() |
|
|
Bliv gratis medlem